Nslhn kullanıcısının son içeriği

  1. N

    İki gebelik arasında farklilik

    Merhaba benim ilk hamileligim uykulu bulantili kanamalı falan gecmisti kızim oldu şimdi 21+6 yım buzamana kadar şükür sknti yaşamadım bilmesem demem hamileyim diye herkes erkek demişti ama buda kız şükürler olsun 😀 belirtilere göre olmuyor bence
  2. N

    isimler

    Kızımın adı Serpil Asya yine kıza hamileyim Elif Alya istiyoruz Allah'ın izniyle
  3. N

    12. Haftasa kesin Cinsiyet belli olur mu

    Benim de Dr 13+3 te net erkek dedi 16+6 da AA kızmış dedi biz sok olduk bı kızım daha var Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
  4. N

    Elif Alya mı Elif Ada mi

    İlk kızımın adı Serpil Asya onunla bı ismi uyumlu olsun istiyorum 1620812501 Sema yüksek demekmiş
  5. N

    Elif Alya mı Elif Ada mi

    Merhabalar eşim Elif ismini istedi ikinci ismi bana birakti ama ikisindende vazgeçemiyorum😀 sizce hangisi kulağa hoş geliyor
  6. N

    Slm arkadaşlar ben yarın Sezeryan olacağım dua eder misiniz

    Ne güzel Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
  7. N

    20 haftalık hamileyim korona oldum bebeğime zararı olur mu acaba

    Allah yardımcınız oldun bende 12 haftaligim koronayim sakın yemeği bırakmayın güç lazım size sarımsaklı yoğurt turşu falan yiyin kolayca geçer gider inşallah
  8. N

    Hamilelikte corana geçiren oldumu

    Ben şuan 12 haftaligim ve coronayim Allah yardımcımız olsun
  9. N

    Hamilelikte covit-19

    Çok gecmis olsun bende atlatırız insallah 1617039629 Teşekkür ederim Allah razı olsun
  10. N

    Hamilelikte covit-19

    Merhabalar 11+6 haftalık hamileyim ve korona olduğumu öğrendim başından geçen varmi önerileriniz tavsiyeleriniz olursa paylasirmisiniz
  11. N

    Cinsiyeti belli olur mu

    Yaa heyecana devam o zaman hayırlısı olsun da 😀
  12. N

    Cinsiyeti belli olur mu

    Hayırlı olsun canım
  13. N

    Cinsiyeti belli olur mu

    Benim ikinci hamileliğim ilk kizimi çok erken 11+6 öğrenmiştim ama yinede insan merak ediyor erkenden öğrenenler oluyormu diye Allah hayırlısıyla kucaklarimiza almayı nasip etsin kızı erkeği fark etmez
  14. N

    Cinsiyeti belli olur mu

    Merhaba ogrenebildinizmi cinsiyetini bende haftaya 12+5de gidicem merak ettim 😀
  15. N

    Cinsiyet partisi

    Buda güzelmiş👍
Üst