Zehrazeyneb kullanıcısının son içeriği

  1. Zehrazeyneb

    Çok sağolun ❤❤❤❤❤

    Çok sağolun ❤❤❤❤❤
  2. Zehrazeyneb

    Iyi gunler arkadaslar. Benim kizim haziran ayında 7 ayini doldurucak. Ama hala oturamiyor. Sizce...

    Iyi gunler arkadaslar. Benim kizim haziran ayında 7 ayini doldurucak. Ama hala oturamiyor. Sizce bu normalmi? Kime sorsam cocuklar genelde 6 ayında serbest oturmaya baslar diyor. Ben onun boyle tembel olmasini biraz kilolu olmasi ile alakalandiriyorum sizce bunun icin ola bilirmi?
  3. Zehrazeyneb

    Hayir. Bence karinin yumru ve ya sivri olmasi kadinin vicudu ile alakali bir durum. Yani ben...

    Hayir. Bence karinin yumru ve ya sivri olmasi kadinin vicudu ile alakali bir durum. Yani ben oyle dusunuyorum
  4. Zehrazeyneb

    Kocam beni dövdü

  5. Zehrazeyneb

    Allah bagislasin.🤲

    Allah bagislasin.🤲
  6. Zehrazeyneb

    Tesekkur ederim. 🥰

    Tesekkur ederim. 🥰
  7. Zehrazeyneb

    Merhabalar arkadaslar. Bebek emziriyorum ve cok kotu qrip oldum. Basim cok fena agriyor. Hatta...

    Merhabalar arkadaslar. Bebek emziriyorum ve cok kotu qrip oldum. Basim cok fena agriyor. Hatta oyle ki basimin agrisi dislerime vuruyor. Agri kesici ice bilirmiyim? Yani bebege zarar verirmi agri kesici?
  8. Zehrazeyneb

    Tesekkur ederim. Deneyecegim 💖

    Tesekkur ederim. Deneyecegim 💖
  9. Zehrazeyneb

    Cok tesekkur ederim sağolun 🙂

    Cok tesekkur ederim sağolun 🙂
  10. Zehrazeyneb

    Her kese merhabalar. Kizim bu gun 4 ayini doldurdu ve dogdugu gunden bu yana cok kusuyo. Her kes...

    Her kese merhabalar. Kizim bu gun 4 ayini doldurdu ve dogdugu gunden bu yana cok kusuyo. Her kes cok emzirdigim icin boyle olduğunu soyluyo. Ama cocuk doydugu zaman ben onu aliyorum erken ayirdigim zaman agliyo doymuyo her halde. Sonra da ancak kusuyo. Dik tutuyorum emzirdikden sonra yine de...
  11. Zehrazeyneb

    İyi günler arkadaşlar. Benim ayağımın üstünde 2 yıldır ki kaşınma var ne yapdiysam geçmedi...

    İyi günler arkadaşlar. Benim ayağımın üstünde 2 yıldır ki kaşınma var ne yapdiysam geçmedi. Sizin önere bileceğiniz bir çözüm varmi acaba? Teşekkür ederim:)
  12. Zehrazeyneb

    [ATTACH]

  13. Zehrazeyneb

    Doğum sonrası

    Merhaba ben de ayni durumdayim. Benim de ikinci dogumum. Birincide ben de boyle sorun yasamadim. Ben de burda annelere sordum olur oyle duzensizlik dogumdan sonra dediler. Yoluna girecekmis
  14. Zehrazeyneb

    Her kese merhabalar. Ben Kasim ayinin 19 u dogum yaptim. Dogum sonrasi kanamam 40 gun cekti...

    Her kese merhabalar. Ben Kasim ayinin 19 u dogum yaptim. Dogum sonrasi kanamam 40 gun cekti. Sonra ocak ayinin 18 i adet oldum 2-3 gun. Ve hala adet olmuyorum. Iki take hamilelik testi yaptim sonuc neqatif çıktı. Sizde boyle bir sorun yasayan var mi? Tesekkur ederim
  15. Zehrazeyneb

    slm anneler sizin bilgilerinize ihtiyacim var

    Merhaba. Bende de oyle olmustu. Ilk hamileligimde 8 haftalikken kanamayla gitdim doktora. Yapilan ulturasondan sonra anlasildi ki 6 haftalikken durmus bebegimin kalbi. Sebep ise hemoglobin azlığı ve kanimin cok kati olmasiymis. Bebegi aldirdiktan sonra doktor 4-5 ay sonra hamile kala bilecegimi...
Üst