Arama sonuçlarınız

  1. S

    Bilen varmi

    Tşk ederim canım
  2. S

    Bilen varmi

    16 günlük bebeğim var göz bebeği kahverengi etrafı mavi değişir mi sizce
  3. S

    Bebekte göz enfeksiyonu

    13 günlük bebeğim var sol gözü enfeksiyon kaptı ne yapabilirim bayat çay sür dedi bı kaç kişi dogrumu
  4. S

    Göbek bağı

    11 gün olduk göbek daha düşmedi ne zaman düşer
  5. S

    Bebek göz rengi

    Kahverengi gibi duruyor ondan sordum
  6. S

    Bebek göz rengi

    9 günlük bebeğim var ne zaman göz rengi belli olur bilenler var mı acaba
  7. S

    Merak diyelim

    Haziran 30 doğdu siyah gibi duruyor sanki
  8. S

    Merak diyelim

    Bebeklerin göz rengi ne zaman netleşir doğumdan sonra
  9. S

    Doğum yaptım çok şükür

    Arkadaşlar sezaryen sonrası Türk kahvesi içilir mi
  10. S

    Acil

    Oğlum 5 yaşında iki gündür ishal kola ve leblebi yedi ama geçmedi öneri istiyorum bişey yemiyor normalde
  11. S

    13 haftada sürekli mide bulantısı

    Ben bı ilaç oneriyim onu sorup alırsın bana iyi geldi prilam adlı bı hap
  12. S

    Mide yanması

    Geçmedi maalesef
  13. S

    Mide yanması

    Erik hoşafı yaptım onu içiyorum canım sağol yinede
  14. S

    Mide yanması

    Arkadaşlar 37.5 günlük hamileyim migdem çok yanıyor ne yapabilirim
  15. S

    Sezaryen doğumda sonda takılışı?

    Evet canım
  16. S

    Sezaryen doğumda sonda takılışı?

    Kızlar Çarşamba gunu sabahı tahlil falan yapılacak Perşembe günü ameliyat olucaksin dedi Dr ama sadece sontadan korkuyorum arkadaşlar kaç gün yatiliyo hastanede
  17. S

    Bugün kontrole gittim

    Suni sancı alma derim ama tabi ki Dr daha iyi bilir sancini çek evde hastanede çok umursamıyor kimse
  18. S

    Gebelikte covid aşısı

    36+5 günlük hamileyim sezaryen doğumlu olucam çin asisi vuran varmı acaba aranızda benim haftamda kızlar bişey olur mu
  19. S

    Çok acil

    Canlarım sezeryan doğumluyum eğer yatış verirseler suruntu testi yapıyorlar mı bilen var mı acaba
  20. S

    doğum çantası ne zaman hazırladınız

    Daha çok erken canım
Üst