Arama sonuçlarınız

  1. A

    Erkek anneleri

    Sol yanağımın göze yakın yerlerinde oldu canım
  2. A

    Sıcaklar, bel ağrısı ve uykusuzluk

    Gerçekten sıcakta hiç çekilmiyor ve yazın zaman hiç geçmiyor
  3. A

    Sezaryen

    Canım bana 39+0 a gün verdi, 4 günüm kaldı 😍 hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🤲🤲 yaaa ne güzel rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🥰😍
  4. A

    Sezaryen

    Ah çok heyecanlıyım o kadar zaman geçti şurda 4-5 hafta geçmiyor
  5. A

    Sezaryen

    Kızlar, Sezaryen doğum için kaçıncı haftadan sonra gün veriyor doktor
  6. A

    Kac haftalik

    Allah yardımcımız olsun inşallah benim de 33 hafta 4 günlük ama burda 32 yazıyor anlamadım
  7. A

    Kac haftalik

    Ben uykuları kaybettim sağa dönüyorum sola dönüyorum bi türlü uyuyamıyorum ağırlaştık galiba iyice
  8. A

    Bu yıl erkek bebek yılı mı kızlar

    Benimde erkek 💙
  9. A

    Gebelikte korona aşısı olan varmi

    İki gün önce kontrolde doktorum düşünüyor musun dedi bende hayır dedim olabilirsin herhangi bi sorun olmaz dedi ama ben olmayacağım 🤷🏼‍♀️kendimi korumaya devam
  10. A

    Boya

    Canım bende ombre vardı ve sevemedim çok sarı gelmişti gözüme kendi kahve rengine boyadım 2 hafta falan oluyor ama sadece boyalı yerlere sürdüm dibe değil doktorum bi sakıncası olmaz dediği için boyamıştım sadece elle temas ettirme ve bol oksijenli bi ortamda yaptır
  11. A

    Uçak seyehati

    Aslında doktor gidebilirsin dedi ama ben korkuyorum sadece uçak şirketi doğum raporu isterse verelim bi sorun olmaz bilebilirsin dedi
  12. A

    İdrar testime bakar mısınız

    Benimde böyleydi 2 haftalık hamile çıkmıştım kan ver tekrar canım 1623356090 Hayırlı olsun 🌸
  13. A

    Uçak seyehati

    Merhaba güzel anneler 🌸 uçak seyehati kaçıncı haftaya kadar serbest 29-30. Hafta da uçak seyehati yapan oldu mu?
  14. A

    Erkek bebek anneleri

    Ben bazı sabahlar istifra ettim en çok sudan içemez hale gelmiştim 😳sivilcelerime çok oldu ama dokunmadım iki günde söndü tekrar çıktı falan.
  15. A

    Saç boyama

    Arkadaşlar iyi akşamlar 6. Ayda sadece saç uçlarına boya yaptıran oldu mu ? Ombre var saçımda ve açıldıkça sevemedim uçları kendi rengine boyucam doktor bi sakınca görmedi boyamam da ama yine de önceden boyatan oldu mu sormak istedim
  16. A

    Şeker yuklemesi yaptiran varmi annisler

    Benden kan testi istedi sonuçlara göre gerek yok yaptırmana dedi bende istemiyordum zaten 😊
  17. A

    Sizin cinsiyet ve kac haftasiniz

    25+3 erkek 💙
  18. A

    25 haftya başladık ayni olanlar varmi

    111 gün kaldı zaman hiiiç geçmiyor 🐣
  19. A

    Ellerde kollarda ayaklarda şişlik

    Magnezyum içeren suda eriyen tablet var içebilirsiniz
  20. A

    Hamileyken Microblading yapılır mı

    Ben sormuştum yaptırmak istiyordum ama hamilelere yasakmış hatta doğumdan 6 ay sonra falan yapıyorlarmış
Üst