7 haftalık hamileyim Temizlik yapıyorum sorun olur mu

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Leyfer tarafından oluşturulan 7 haftalık hamileyim Temizlik yapıyorum sorun olur mu başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,037 kez görüntülenmiş, 11 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı 7 haftalık hamileyim Temizlik yapıyorum sorun olur mu
Konbuyu başlatan Leyfer
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Fadimana

Elisa

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
168
7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz di
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz dimi
Dusuk tehliken veya her Hangi Bi sorun yoksa biseh olmaz yavas yavas yap Ama sakin agir kaldirma ben suan 36 haftaligim ve hep temizligimi yapmisim Hata cok yoruldugum gunler bile olmus Ama mecbur temizlemesekte olmaz
 

Mariya🌼

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
1,910
Konum
Van
7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz dimi
Ağır işler yapmamak ve kendini yormamak kaydıyla yapabilirsin. Durumun iyiyse sıkıntı yoksa sorun olmaz bence. Ama fazla yorulmaman lazım benim başım sürekli döndüğü için yapamadım dört ay boyunca ama ondan sonra yapmaya başladım şuan 33+5 haftalık hamileyim hala da yapiyom bazen aşırıya kaçıyorum ama dikkat etmek lazım tabi. Seninde dikkat etmen gerekiyor canım
 

Merve_berkk

Kayıtlı Üye
Yönetici
rank
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
5,716
7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz dimi
Canım düşük riskin yoksa hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. ben başta bilmiyordum 4 5 haftalıkken ev taşıdım bi dünya ağır şey kaldırdım baştan aşağı temizlik yerleştirme halı falan yıkadım kışın ortasında ama sonraki 1 hafta 10 gün adım bile atamıyordum bel ağrısından öğrendim ki hamileymişim rabbim koruyor o sabileri. Dikkatli olduğun sürece bişey olmaz ağır kaldırma kendini çok yorma ev işi bu mecbur yapıyoruz sonuçta
 

İki Prenses Annesi 💜

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
21 Nisan 2021
Mesajlar
860
Konum
İstanbul
7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz dimi
Düşük tehliken yoksa ağır kaldırmamak şartıyla yapabilirsin bende evi temizledim baştan aşağı çekyatları çektim altlarını sildim felan çok ağrım olmuştu eşim daha izin vermiyo evi süpürüyo siliyo çok yorma kendini
 

Canan_

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
3 Mayıs 2021
Mesajlar
1,203
7 haftalık hamileyim yavaş yavaş temizlik yapıyorum ama korkuyorum sıkıntı olmaz dimi
Canım olucak olduktan sonra yatarken bile olur.ben hamile olduğumu bilmeden ineklere koyunlara bakmak bir yana 2 saat traktörün tepesinde akşama kadar odun toplamışım Allah bir ŞEKILDE koruyor o masumları.
 

Sibelita

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
1,314
Kendini yormadan yapabilirsin canm hamileliğin riskli değilse...
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Üst