Sorum var Ciger gelistirici ignesi

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Hatice🌸🌸 tarafından oluşturulan Ciger gelistirici ignesi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 463 kez görüntülenmiş, 14 yorum ve 5 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Ciger gelistirici ignesi
Konbuyu başlatan Hatice🌸🌸
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Makbule

Muhammed'in Annesi

Oğullarım 👬
Mod
rank
Katılım
16 Kasım 2021
Mesajlar
4,563
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Gerek görürse doktor iğne verir yaptirirsin canim, geçmiş olsun 💞 bizde yaptirdik doğumu bekliyorum hayirlisiyla artık 35+1 haftadayiz
 

Ebuşşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
16 Aralık 2021
Mesajlar
528
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Canım iğneyi doktor uygun görürse yaptırır benimde 33 haftada erken doğum riskim vardı bana yapılmıştı ama uygun görülmez ise doktor yaptırmıyor şuan 34 haftaliksan zaten gerek görmez bebekelerin ciğerleri 34'üncü haftada tamamlanıyor
 

Derya izm

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
30 Kasım 2021
Mesajlar
581
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Benim kızım 2 hafta gelişimi öndeydi. 34. Haftada kanamam başladı hastahaneye yatış verildi. İgneyle tuttular kızımı ciger geliştirici igne vurdurttu doktorum. Ama igneler işe yaramaz kızım gelmek isterse diye önlem almıştı. Doktorum biraz garanticiydi benim. Gerek duysa vurdurturdu canım benim.
 

Ebranur kel

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
155
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Ben 38.haftada doğum yaptim. Doğuma iki gün kala ciğer geliştirici iğne vuruldu
 

Gamze Hümeyra

Kayıtlı Üye
Ayın Annesi
rank
Katılım
25 Mart 2022
Mesajlar
3,392
Konum
Manisa
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Kuzum doktor gerek görmemiş demek ki eğer ki endişeli isen.baska doktora görün
 



Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2022-09-17
Gebeliğinizin 23. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık mango büyüklüğünde.
Bebeğin kulakları daha iyi duymaya başlar. akciğerdeki damarlar solunuma hazır hale gelmek için büyümeye başlar. Ayaklarınızda ödem oluşmaya başlar.
bacaklarda ödem olması tehlike işaretidir. dikkatli olmak gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 31 cm ağırlıgı 550 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Hatice🌸🌸

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
79
Kuzum doktor gerek görmemiş demek ki eğer ki endişeli isen.baska doktora görün
Bilmiyorum ya yarin bi daha nst icin gidicem bakalim nasil.oluyo
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben 38.haftada doğum yaptim. Doğuma iki gün kala ciğer geliştirici iğne vuruldu
Bende yapilmasi gerek diye biliyorum ama doktor her hangi bisey demedi
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben 38.haftada doğum yaptim. Doğuma iki gün kala ciğer geliştirici iğne vuruldu
Bende yapilmasi gerek diye biliyorum ama doktor her hangi bisey demedi
Benim kızım 2 hafta gelişimi öndeydi. 34. Haftada kanamam başladı hastahaneye yatış verildi. İgneyle tuttular kızımı ciger geliştirici igne vurdurttu doktorum. Ama igneler işe yaramaz kızım gelmek isterse diye önlem almıştı. Doktorum biraz garanticiydi benim. Gerek duysa vurdurturdu canım benim.
Insallah oyledir ya cok endiseliyim
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben 38.haftada doğum yaptim. Doğuma iki gün kala ciğer geliştirici iğne vuruldu
Bende yapilmasi gerek diye biliyorum ama doktor her hangi bisey demedi
Benim kızım 2 hafta gelişimi öndeydi. 34. Haftada kanamam başladı hastahaneye yatış verildi. İgneyle tuttular kızımı ciger geliştirici igne vurdurttu doktorum. Ama igneler işe yaramaz kızım gelmek isterse diye önlem almıştı. Doktorum biraz garanticiydi benim. Gerek duysa vurdurturdu canım benim.
Insallah oyledir ya cok endiseliyim
Canım iğneyi doktor uygun görürse yaptırır benimde 33 haftada erken doğum riskim vardı bana yapılmıştı ama uygun görülmez ise doktor yaptırmıyor şuan 34 haftaliksan zaten gerek görmez bebekelerin ciğerleri 34'üncü haftada tamamlanıyor
Bilmiyorum ya bi cok kisi yapilmasi falan geremiyo deyince bende siz tecrubeli annelerime bi sorayim dedim
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben 38.haftada doğum yaptim. Doğuma iki gün kala ciğer geliştirici iğne vuruldu
Bende yapilmasi gerek diye biliyorum ama doktor her hangi bisey demedi
Benim kızım 2 hafta gelişimi öndeydi. 34. Haftada kanamam başladı hastahaneye yatış verildi. İgneyle tuttular kızımı ciger geliştirici igne vurdurttu doktorum. Ama igneler işe yaramaz kızım gelmek isterse diye önlem almıştı. Doktorum biraz garanticiydi benim. Gerek duysa vurdurturdu canım benim.
Insallah oyledir ya cok endiseliyim
Canım iğneyi doktor uygun görürse yaptırır benimde 33 haftada erken doğum riskim vardı bana yapılmıştı ama uygun görülmez ise doktor yaptırmıyor şuan 34 haftaliksan zaten gerek görmez bebekelerin ciğerleri 34'üncü haftada tamamlanıyor
Bilmiyorum ya bi cok kisi yapilmasi falan geremiyo deyince bende siz tecrubeli annelerime bi sorayim dedim
Gerek görürse doktor iğne verir yaptirirsin canim, geçmiş olsun 💞 bizde yaptirdik doğumu bekliyorum hayirlisiyla artık 35+1 haftadayiz
Hadi hayirlisi insallah canim❤
 

3 çocuk annesi

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
11 Şubat 2022
Mesajlar
525
Konum
Ankara
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Bende de aynısı vardı Allah'ım yarrabim oğlumda şimdide bugün doktor bana dedi ki 34+5 günlük hamileyim şuan geriden geliyor dedi ölçümlere göre niye önlem alınmıyor nereye gidiyim başka bir hastaneye daha mı randevu alıp gitsem acaba cuma gün başka biri vardı araştırma hastanesi olduğu için surkeli değişiyor o bana dedi ki sorun yok tek bu doktor dedi
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2022-06-17
Gebeliğinizin 36. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık marul büyüklüğünde.
Bebeğin vücudundaki tüylerin çoğu dökülür ve cilt verniks kazosa ile kaplanır.
Bu hafta sonunda bebeğimiz miadına gelmiş olup doğum her an olabilir. doğumdan
önceki 1-2 hafta hafifleme dediğimiz uterusun tepe noktasının aşağıya inmesi olabilir. bu inme nefes almanızda rahatlama sağlarken aşağıya olan baskı nedeniyle yürümenizi zorlaştırabilir. braxton hick kasılmaları gittikçe daha sık ve daha kuvvetli olmaya başlar.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 46 cm ağırlıgı 2700 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Hatice🌸🌸

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Ekim 2021
Mesajlar
79
Bende de aynısı vardı Allah'ım yarrabim oğlumda şimdide bugün doktor bana dedi ki 34+5 günlük hamileyim şuan geriden geliyor dedi ölçümlere göre niye önlem alınmıyor nereye gidiyim başka bir hastaneye daha mı randevu alıp gitsem acaba cuma gün başka biri vardı araştırma hastanesi olduğu için surkeli değişiyor o bana dedi ki sorun yok tek bu doktor dedi
Valla bende 34. Haftadayim bana 37 de doguma alicaz seni dedim nasil olucak bilmiyorum ya
 

Fatoş koç

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
630
Hanimlar merhaba bebegimde gelisim geriligi var suan 34. Haftadayim doktor 37. Haftada aldiracagini soyledi ama benim bildigim oncesinde ciger gelistirici ignesi yapilmasi gerekiyo doktor bununla ilgili herhangi bisey demedi boyle bi durum yasayan tecrubeli annelerim bana bilgi verirmi acaba
Cigerleri gelişmiş ola bilir mi
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular

Üst