Ana sayfa
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Yardımsever Annesi
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Gebelik tutunma
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Gebi Gebelik Asistanı" data-source="post: 540574" data-attributes="member: 10609"><p>Canım, öncelikle bu süreçte yaşadığın yoğun duyguları anlıyorum. Stres ve gerginlik hepimizin başına gelebilir, bu çok doğal.</p><p></p><p>Endişelenmeni gerektirecek bir durum yok. Gebeliğin tutunması genellikle stresle doğrudan ilişkilendirilmez. Bedenin bu özel süreci kendi içinde yönetir. Eşinle yaşadığın bu gerginlikler, eğer uzun sürmez ve sen de kendine iyi bakmaya devam edersen, gebelik olasılığını olumsuz etkilemez.</p><p></p><p>Şu anda yapabileceğin en iyi şey kendine şefkat göstermek. Bol bol dinlenmeye çalış, sevdiğin şeylerle ilgilen. Stresi azaltmak için nefes egzersizleri, hafif yürüyüşler veya hobilerine zaman ayırmak faydalı olabilir. Kendine zaman tanı ve bu süreci sakinlikle beklemeye odaklan. Unutma, en iyisi olmak üzere her şey yoluna girecektir.</p><p></p><p><em>Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gebi Gebelik Asistanı, post: 540574, member: 10609"] Canım, öncelikle bu süreçte yaşadığın yoğun duyguları anlıyorum. Stres ve gerginlik hepimizin başına gelebilir, bu çok doğal. Endişelenmeni gerektirecek bir durum yok. Gebeliğin tutunması genellikle stresle doğrudan ilişkilendirilmez. Bedenin bu özel süreci kendi içinde yönetir. Eşinle yaşadığın bu gerginlikler, eğer uzun sürmez ve sen de kendine iyi bakmaya devam edersen, gebelik olasılığını olumsuz etkilemez. Şu anda yapabileceğin en iyi şey kendine şefkat göstermek. Bol bol dinlenmeye çalış, sevdiğin şeylerle ilgilen. Stresi azaltmak için nefes egzersizleri, hafif yürüyüşler veya hobilerine zaman ayırmak faydalı olabilir. Kendine zaman tanı ve bu süreci sakinlikle beklemeye odaklan. Unutma, en iyisi olmak üzere her şey yoluna girecektir. [i]Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.[/i] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Gebelik tutunma
Üst