Kızlar bişey sorucam?

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Dolunay tarafından oluşturulan Kızlar bişey sorucam? başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,031 kez görüntülenmiş, 19 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Kızlar bişey sorucam?
Konbuyu başlatan Dolunay
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan elifsu♡ ecrin ada

Dolunay

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
18 Mayıs 2021
Mesajlar
59
Bugün doktora gittim . Son adet tarihim 7 nisan. Doktor kese 7 mm dedi haftaya tekrar bakıcakmış büyüyüp büyümedinr . Şimdi uygulamaya göre ben 6+1 gözüküyorum . Ama doktor ama 2 3 haftalık dedi . Kafam çok karıştı benim ya 😞
 

Şeydoşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
1 Nisan 2021
Mesajlar
2,664
Bugün doktora gittim . Son adet tarihim 7 nisan. Doktor kese 7 mm dedi haftaya tekrar bakıcakmış büyüyüp büyümedinr . Şimdi uygulamaya göre ben 6+1 gözüküyorum . Ama doktor ama 2 3 haftalık dedi . Kafam çok karıştı benim ya 😞
Geç döllenme olabilir canım canını sıkmadan bekle öncelikle kese varsa bebekte oluşmaya başlar inşallah 🤲
 
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
1,082
Geç döllenme olabilir canım canını sıkmadan bekle öncelikle kese varsa bebekte oluşmaya başlar inşallah 🤲
Ya ben 3cüyü dogurcam kese mese hiç anlamıyom ya ben türkceyi bildiyimi sanyodum yanılmışım😀😀😀


Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Bugün doktora gittim . Son adet tarihim 7 nisan. Doktor kese 7 mm dedi haftaya tekrar bakıcakmış büyüyüp büyümedinr . Şimdi uygulamaya göre ben 6+1 gözüküyorum . Ama doktor ama 2 3 haftalık dedi . Kafam çok karıştı benim ya 😞
İnşAllah iyi olur Rabbim yardımcın olsun.
 

Şeydoşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
1 Nisan 2021
Mesajlar
2,664
Haa palasenta diyon sen 😀😀
Bizde bebeyin yoldaşı derler 😀😀😀
Hayır bebeğin eşi derler bizdede ona pelesanta beslendiği yer oluyor anneyle bebeğin bağlandığı yer yani kese bebeğin içinde bulunduğu sıvı dolu şey işte zar gibi bişyle kaplıya bebek üstünde o yırtılınca suyu geliyor hani o yırtılan şey kese oluyor
 

Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
1,082
Hayır bebeğin eşi derler bizdede ona pelesanta beslendiği yer oluyor anneyle bebeğin bağlandığı yer yani kese bebeğin içinde bulunduğu sıvı dolu şey işte zar gibi bişyle kaplıya bebek üstünde o yırtılınca suyu geliyor hani o yırtılan şey kese oluyor
Bizde eşe yoldaş derler mesela mənim yoldaşım. Sizde benim eşim derler 😁
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Üst