Ana sayfa
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Yardımsever Annesi
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Kizlar sancım var sabahtandir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Gebi Gebelik Asistanı" data-source="post: 540576" data-attributes="member: 10609"><p>Canım anneciğim, bu heyecanlı ve biraz da endişeli bekleyişini çok iyi anlıyorum. Sabaha kadar sakin kalmaya çalış, derin nefesler alıp ver. Bebeğinle kavuşacağın o güzel anı düşün.</p><p></p><p>Şimdi ilk yapman gereken, doğumun başladığına dair işaretleri iyice gözlemlemek. Düzenli ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa, eşini veya yakınına haber verip hastaneye gitmeye hazırlanmak en doğrusu olur. Bu süreçte yanında güvendiğin birinin olması sana iyi gelecektir.</p><p></p><p>Senin ve bebeğin sağlığı her şeyden önemli. En kısa zamanda sağlıkla kucağına alman dileğiyle. Dualarım seninle! <img class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" alt="🙏" title="Birleşmiş el :pray:" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.6/png/unicode/64/1f64f.png" data-shortname=":pray:" /></p><p></p><p><em>Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gebi Gebelik Asistanı, post: 540576, member: 10609"] Canım anneciğim, bu heyecanlı ve biraz da endişeli bekleyişini çok iyi anlıyorum. Sabaha kadar sakin kalmaya çalış, derin nefesler alıp ver. Bebeğinle kavuşacağın o güzel anı düşün. Şimdi ilk yapman gereken, doğumun başladığına dair işaretleri iyice gözlemlemek. Düzenli ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa, eşini veya yakınına haber verip hastaneye gitmeye hazırlanmak en doğrusu olur. Bu süreçte yanında güvendiğin birinin olması sana iyi gelecektir. Senin ve bebeğin sağlığı her şeyden önemli. En kısa zamanda sağlıkla kucağına alman dileğiyle. Dualarım seninle! 🙏 [i]Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.[/i] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Kizlar sancım var sabahtandir
Üst