Kızlar yardım edin hemeroid(babasil)

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Sorum Var kategorisinde Çocuklarım benm herşeym tarafından oluşturulan Kızlar yardım edin hemeroid(babasil) başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 791 kez görüntülenmiş, 27 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Sorum Var
Konu Başlığı Kızlar yardım edin hemeroid(babasil)
Konbuyu başlatan Çocuklarım benm herşeym
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan elifsu♡ ecrin ada

Sümeyyem

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
1,409
Ilık suya otur tuvalette ılık su kullan vazalınle masaj yaparak ıcıne ıtebılırsın sert zemine oturma mutlaka yastık kullan yatarken sol tarafına yat ınsallah faydalı olur
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kac haftalık hamılesınız
 

Şeydoşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
1 Nisan 2021
Mesajlar
1,580
Kızlar 2 gündür hemeroid çıkdı bende dışarda fındık büyüklüyünde şişmiş taş gibi olmuş. Oturamıyom. Naapayım. Ölüyorumm bilginize ihtyacm var😭😭😭😭😭😭😭
Belki çatlak olmuştur bendede var çatlak dediğin gibi meme oluşmuş ama hemoroid değil krem kullanıyordum bide fitil ama şimdi kullanamıyorum bebekten dolayı ılık suyun içine oturmak iyi geliyor bide aşırı kabız yapan yiyecekler den ve baharatlardan uzak durman lazım sindirimi kolay şeyler yemelisin
 

Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
534
Ilık suya otur tuvalette ılık su kullan vazalınle masaj yaparak ıcıne ıtebılırsın sert zemine oturma mutlaka yastık kullan yatarken sol tarafına yat ınsallah faydalı olur
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kac haftalık hamılesınız
Yarın 23 hafta olucam. Ya sokamıyomki taş gibi olmuş dışarda özür dilerim götümün ağzında oturamıyom
 
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
534
Belki çatlak olmuştur bendede var çatlak dediğin gibi meme oluşmuş ama hemoroid değil krem kullanıyordum bide fitil ama şimdi kullanamıyorum bebekten dolayı ılık suyun içine oturmak iyi geliyor bide aşırı kabız yapan yiyecekler den ve baharatlardan uzak durman lazım sindirimi kolay şeyler yemelisin
Ya nasıl yani çatlak anlamadım? Yo benim 3 vü gebeliyim evlenmeden önce hemeroid az vardı 2 çocuk dogurunca daha da çıkdı. Gebe kalmadan önce normal tuvalete giderken kabız oluyidum genellikle de bitdiyinde parmagımla içeri itiyordum. Şimdi taşlaşmış içeri girmiyo 😭
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ilık suya otur yumusar o zaman hemde kuculur hergun 15 20 dk sıcak olmasın ama
Ya çok kaşınıyo😔
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ilık suya otur yumusar o zaman hemde kuculur hergun 15 20 dk sıcak olmasın ama
Ya çok kaşınıyo😔
 

Sümeyyem

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
1,409
İnternete yazıyor hamılelıkde hemoroid ıcın ordanda bakabilirsin ınsallah faydasını gorursun doguma gecmedı lazım yoksa normal dogumda ıkınmakdan daha cok oluyor
 
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
534
İnternete yazıyor hamılelıkde hemoroid ıcın ordanda bakabilirsin ınsallah faydasını gorursun doguma gecmedı lazım yoksa normal dogumda ıkınmakdan daha cok oluyor
Evet ya. Kısmet olursa amelyat etdircem dogurdugdan sonra. Daha yaş 22 . Yaşlaşdıkca daha çok çıkıcak . Ölüyorum uemin ederim. Yutubdan bakdım bir geçerli bilgi alamadım. Gebelikde olur falan diyo.
Ben böyle durumla karşılaşan oldumu napdı diye sordum . Ölüyorum yemin ederim
 

Sümeyyem

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
1,409
Rahım buyudukce baskı yaparmıs ondan olurmus zor valla Allah sıfanı versın benım faydasını gorduklerım onlar ınsallah sanada faydası olur
 

MrymCetinkaya

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
987
Kızlar 2 gündür hemeroid çıkdı bende dışarda fındık büyüklüyünde şişmiş taş gibi olmuş. Oturamıyom. Naapayım. Ölüyorumm bilginize ihtyacm var😭😭😭😭😭😭😭

Ahh ahh o memeler :) canım evde batikon varsa sıcak su dolsurabilecegin küçük bir küvet ya da leğen e 1 fincan kadar köy ve yarım saat kadar otur bunu meme tamamen çekilene kadar her gün yap. Batikon yoksa herhangi bir sirke de olur. Meme inince taharetini yaparken hep memyi içeri ittir. Bu aralar şeker, hamur,et tüketimini azalt sebze meyva ve sıvı ağırlıklı beslen. Varsa cantaron yağı sur hemoroidli bölgeye. İkinma ağır bir is yapma, çok oturma genelde yata poziyonda dinlen. Ben ameliyat oldum 4 yıl önce 7 tane meme aldırdım iç dış toplamda. Ha bı de patlıcan saplarını kaynatıp günde sabah akşam aç karnına yemekten 15 dk önce 1 çorba kaşığı içersen o da geçiriyormus ben yapmadım ama yapıp da memnun kalan çok kişi ile konuştum.
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular Forum Tarih
A Sorum Var 20 800
C Sorum Var 3 247

Benzer konular

Üst