- Katılım
- 22 Eylül 2021
- Mesajlar
- 554
Yarın kontrol var 37+1, haftadayim bel ağrım var batma oluyor acaba doğum olur mu kizlar
hazırlıklı mı gideyim 1 Nisan gün ama karnım da sertleşiyor bilemiyorum
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Ç | KIZLAR FİKİR ALABİLİRMİYİM 🤔 | Hertelden | 6 | 132 | |
| Ç | BABALAR GÜNÜ🍁 | Hertelden | 22 | 297 |