- Katılım
- 16 Nisan 2024
- Mesajlar
- 11
Selam kızlarr. Ben 22 haftalık hamıleyım bugün ultrason çekildi ve doktor hemodınamıka sorunu olduğunu söyledi ılacla tedavıya başkadık. Hamılelıkte bu sorunu yaşayan oldum mu, korkulacak bır şey mı?
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Ç | KIZLAR FİKİR ALABİLİRMİYİM 🤔 | Hertelden | 6 | 132 | |
| Ç | BABALAR GÜNÜ🍁 | Hertelden | 22 | 297 |