- Katılım
- 15 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 49
Kızlar güzel dualarınızla gittim ama. olmadı Kese var bebek yok keseyi alacaklar pazartesi ultsason çektirecem ondan sonra keseyi alacaklar 
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| 2 | Sorum var 38+1 haftalık kizlar doğum belirtisi mi ish..l | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 79 | |
| A | Sorum var 9.haftada 4 aylık gibi şikinlik | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 193 |