Sorum var 35 Haftada bel ve kasık ağrısı normalmi

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Buglem gökçe tarafından oluşturulan 35 Haftada bel ve kasık ağrısı normalmi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 3,703 kez görüntülenmiş, 25 yorum ve 4 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı 35 Haftada bel ve kasık ağrısı normalmi
Konbuyu başlatan Buglem gökçe
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Busratuna

AYŞENUR🦋

Moderator
Yönetici
Mod
rank
Katılım
15 Ekim 2021
Mesajlar
33,973
Konum
Kırklareli
Kusura bakma ben başlıktaki isimle karıştırdım kafa gidiyor benim bugünlerde doğuma takılı kaldım gün sayıyorum 😅
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Amin Allah razı olsun inşallah tüm bekleyen annelere sanada banada sağlıklı bir şekilde vakti saatinde nasip olsun inşallah 🤲daha demin benim kızım babasıyla kavga ediyor baba doğsun artık diyor kızım ona kızıyor dogsunda kuveze koyarlarsa sana sorarım diyor babasına 😂😂
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Amin Allah razı olsun inşallah tüm bekleyen annelere sanada banada sağlıklı bir şekilde vakti saatinde nasip olsun inşallah 🤲daha demin benim kızım babasıyla kavga ediyor baba doğsun artık diyor kızım ona kızıyor dogsunda kuveze koyarlarsa sana sorarım diyor babasına 😂😂
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Amin Allah razı olsun inşallah tüm bekleyen annelere sanada banada sağlıklı bir şekilde vakti saatinde nasip olsun inşallah 🤲daha demin benim kızım babasıyla kavga ediyor baba doğsun artık diyor kızım ona kızıyor dogsunda kuveze koyarlarsa sana sorarım diyor babasına 😂😂
Allah'ım kaç yaşında o kuvezi filan biliyor yarabbim 🤭🤭 kardeşini çok sevecek belli prenses 😍 Rabbim cümlemizden razı olsun kuzum inşallah 🤲🏻
 

AYŞENUR🦋

Moderator
Yönetici
Mod
rank
Katılım
15 Ekim 2021
Mesajlar
33,973
Konum
Kırklareli
6 yaşında benimle kontrollere gele gide pelesenta önde demeyi erken doğarsa kuveze girer demeyi göbek bağı varken o bezleyemez miş onu herşeyi benden iyi biliyor alışveriş de bile herşeyi o seçip aldı 🤦😂😂
Ya maşallah kuzum pek akıllı bıdık desene ne güzel bilincinde ve eminim kardeşini çok sever 😍 ne güzel 🤭🤭
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular

Fittartım
Üst