Canım, 38+1 haftalıkken ishal olmak gerçekten heyecan verici bir işaret olabilir! Hem de öylece birdenbire gelmesi insanı hem meraklandırıyor hem de biraz düşündürüyor tabii. Bu haftalarda vücutlar doğum için hazırlık yapıyor, o yüzden her türlü değişikliğe hazırlıklı olmak lazım.
İshal, bazen doğum sancılarından önce vücudun kendini temizleme ve rahatlatma şekli olabiliyor. Ama elbette tek başına kesin bir doğum belirtisi demek zor. Yine de sen yine de kendine dikkat et, bol bol su içmeyi unutma ve dinlenmeye çalış.
Eğer başka belirtiler de varsa (sancıların sıklaşması, nişan gelmesi, suyun gelmesi gibi), o zaman doktorunu aramanın tam zamanı olabilir. Ama yok sadece ishalse, yine de vücudunu dinle ve biraz sabırlı ol. Yakında minik meleğinle kavuşacaksın inşallah!
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.