BUDA BENIM DİYET HİKAYEM 😇

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Diyet Başarı Öyküleri kategorisinde Çağnurrr20 tarafından oluşturulan BUDA BENIM DİYET HİKAYEM 😇 başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,221 kez görüntülenmiş, 63 yorum ve 5 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Diyet Başarı Öyküleri
Konu Başlığı BUDA BENIM DİYET HİKAYEM 😇
Konbuyu başlatan Çağnurrr20
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Çağnurrr20

Çağnurrr20

💜 Ecrin Vera'm🐣 💜
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,203
Merhaba kızlar.....❣Ne yapıyorsunuz nasılsınız😇
Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim...
Daha 15 yaşındaydım Ve çok kilom vardı...😔Ve ben kendimle Ve kilolarımla barışık bir insan değildim😐
Kilomu asla sevmezdim.Göğüslerim çok iriydi çok 😐 arkadaşlarımınki hiç yoktu.ama kendikime bakıyodum ağlıyordum sürekli ne okul gömleğim nede eteğim bana olmuyordu 44 beden
bedendi her ikiside ama
arkadaşlarımınkine bakıyordum onlarınki 36/38 yani sıfır bedendi.😔çok ama çok üzülüyordum kızlar....Arkadaşlarım benimle çok alay ediyorlardı 😔
Sonra bir gün okuldayken lavaboya gittim bir arkadaşım bana seslendi...şu şarkılayla: Tombul tombul memeler ibrahim tatlıses in şarkısıyla yani😔Çok sinir oldum çok ...Bayan ingilizce öğretmenim ağladığımı görüp yanıma geldi neyin var neden ağlıyorsun diye sordu bende utancımdan anlatamadım..Zaten zil çaldı ikimizde sınıfa gittik...Bir türlü derse odaklanamıyordum😔Aklıma sürekli arkadaşlararımın benimle alay etmeleri ve laf atmaları geliyordu..
Ve yine bir okul günü bahçede beden eğitimi öğretmeni ile voleybol oynamaya başladık.Ògretmenimiz 2 takım kurdu kızlar beni istemiyordu her iki tarafta sen şişmansın iyi oynayamazsın diyip gülüyorlardı😔Oynamadım zaten çıktım ordan beden eğitimi öğretmenim erkek olduğu için derdimi de söyleyemedim....Sadece ağladım sessizce...Mesela bazı arkadaşlar kantine gidip.kraker ,tost ,simit,ayran,cips vs yiyecekler alıyordu kendilerine😔
Oysaki bnde alıp yiyebilirdim...Ama aklıma kilom geliyodu...Çok kiloluydum gerçekten ya Bir 15 yaşında ki kız nasıl ya nasıl o yaşta 79 kilo olabilirdi..ozamnlarda boyum fazla olmadığı için kilom çok belli ediyordu😔😔
16 17 18 yaşlarda sürekli aynı kilolardaydımm😔😔😐
@Gamze Hümeyra ablam ile aramızda 1 yaş var o benden çok.cok zayıftı onu bile kıskanıyordum😐Hatta bazen onun kıyafetlerini giyip zayıf görünmeye çalışırdım fakat başaramazdım çünkü her yerden yine fışkırırdı kilolarım😐😔
19 yaşıma girdim ablam gamzeyi istemeye geldiler nişanı olacaktı. Elbise almaya bakmaya gittik ablamla ne denesem olmuyordu kabinden sürekli ağlayarak çıkıyordum yazık annem ve ablam sırf ben üzülmeyeyim diye bana diyorlardı ki ayy ne güzel olmuşsun ne kadar yakışmış sana diyip teselli ediyorlardı...Oysaki anlamıştım beni teselli ettiklerini😔😐❣maalesef elbiseyi kuzenimden aldım onunkini giydim biraz dardı ama idare etti beni.....
Sonra çok düşündüm çalıştım azmettim dedimki millet 200 kilodan 80 e yada 90 a iniyorsa bir ben mi 79 dan 50 veya 60 a inemicem...
Her türlü yolu denedim...
İnstagram da bir sayfayla karşılaştım....
Sayfanın içinde 1 kadın kullanıcı vardı
Oda 140 kilodan 80 e inmişti...
Kendi kendime ben mi başaramicam diye başladım diyete....
20 yaşıma girdim....bulduğum sayfada limon kürü diye bir diyet suyu buldum onu kullanmaya başladım....ekmeği hamur işi gibi vs yiyecekleri kesmeden devam ettim ...
Veeeeee başarmıştım diye sevinirken bir hastalığım çıktı adi da çok afedersiniz hemoroit yani makat bölgesinde kulak memesi gibi birsey...
Her tuvalete çıkışımda çok canım yanıyordu....dayanamadım doktora gittim ...önce bakmak istedi doktor göstermedim utancımdan...😐
Annem ısrar edince onu kıramadım doktor erkekti bu arada...
Sonra bana melhem yazdı ama geçti çok şükür....
Ablamın düğününe 1ay kala elbise bakmaya çıktım denediğim elbiseler rahatlıkla oluyordu....İstediğim elbiseyi aldığım için çok mutluydum....
21 yaşıma geldim..Ve beni istemeye geldiler zaten anlaşıyorduk eşimle❤
Nişanıma 2 ay var dı...
Elbise denemeye çıktık alışveriş faln...
Denediğim zamn yine bir kilo vakasıyla karşılaştım🙄🙄🙄
Neyse yine.elbisemi büyük beden aldım oyle giydim nişanım geçti bitti çok şükür 🤲😇
Düğünüme daha 1 sene vardı hemen hemen...Ve yine limonlu suyu denemek istedim..Ve biliyormusunuz limonlu suyla ekmek hamur işi faln kesmedende kilo verilebileceğini keşfettim...😇yani hem istediğimi yiyebiliyordum hemde rahat bir şekilde aldığım kiloyu rahatlıkla verebiliyordum😇
Ve düğünüme günler kala hala gelinliğe karar veremeyen ben ...bütün gelinlik mağazalarını gezdim denediklerim bana baya genişti okadar mutlu oluyordum ki.bu sabır işiymiş aslında sen çalışıp çabalamayana kadar rabbim sana hakkını vermiyormus ben bunu anladım😇🤲🤲Veeee kızlar uzun lafın kısası ben başardım☺🤲okul yıllarını saymazsak 8 ayda 79 kilodan 60 a indim limonlu su sayesinde☺😇
Benimde hikayem bu.... sizlerle paylaşmak istedim.....Biraz uzun oldu ama bunu ilk defa sizlerle paylaştım😇
 

Baharrr

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
9 Mayıs 2022
Mesajlar
5,537
Konum
Malatya
Merhaba kızlar.....❣Ne yapıyorsunuz nasılsınız😇
Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim...
Daha 15 yaşındaydım Ve çok kilom vardı...😔Ve ben kendimle Ve kilolarımla barışık bir insan değildim😐
Kilomu asla sevmezdim.Göğüslerim çok iriydi çok 😐 arkadaşlarımınki hiç yoktu.ama kendikime bakıyodum ağlıyordum sürekli ne okul gömleğim nede eteğim bana olmuyordu 44 beden
bedendi her ikiside ama
arkadaşlarımınkine bakıyordum onlarınki 36/38 yani sıfır bedendi.😔çok ama çok üzülüyordum kızlar....Arkadaşlarım benimle çok alay ediyorlardı 😔
Sonra bir gün okuldayken lavaboya gittim bir arkadaşım bana seslendi...şu şarkılayla: Tombul tombul memeler ibrahim tatlıses in şarkısıyla yani😔Çok sinir oldum çok ...Bayan ingilizce öğretmenim ağladığımı görüp yanıma geldi neyin var neden ağlıyorsun diye sordu bende utancımdan anlatamadım..Zaten zil çaldı ikimizde sınıfa gittik...Bir türlü derse odaklanamıyordum😔Aklıma sürekli arkadaşlararımın benimle alay etmeleri ve laf atmaları geliyordu..
Ve yine bir okul günü bahçede beden eğitimi öğretmeni ile voleybol oynamaya başladık.Ògretmenimiz 2 takım kurdu kızlar beni istemiyordu her iki tarafta sen şişmansın iyi oynayamazsın diyip gülüyorlardı😔Oynamadım zaten çıktım ordan beden eğitimi öğretmenim erkek olduğu için derdimi de söyleyemedim....Sadece ağladım sessizce...Mesela bazı arkadaşlar kantine gidip.kraker ,tost ,simit,ayran,cips vs yiyecekler alıyordu kendilerine😔
Oysaki bnde alıp yiyebilirdim...Ama aklıma kilom geliyodu...Çok kiloluydum gerçekten ya Bir 15 yaşında ki kız nasıl ya nasıl o yaşta 79 kilo olabilirdi..ozamnlarda boyum fazla olmadığı için kilom çok belli ediyordu😔😔
16 17 18 yaşlarda sürekli aynı kilolardaydımm😔😔😐
@Gamze Hümeyra ablam ile aramızda 1 yaş var o benden çok.cok zayıftı onu bile kıskanıyordum😐Hatta bazen onun kıyafetlerini giyip zayıf görünmeye çalışırdım fakat başaramazdım çünkü her yerden yine fışkırırdı kilolarım😐😔
19 yaşıma girdim ablam gamzeyi istemeye geldiler nişanı olacaktı. Elbise almaya bakmaya gittik ablamla ne denesem olmuyordu kabinden sürekli ağlayarak çıkıyordum yazık annem ve ablam sırf ben üzülmeyeyim diye bana diyorlardı ki ayy ne güzel olmuşsun ne kadar yakışmış sana diyip teselli ediyorlardı...Oysaki anlamıştım beni teselli ettiklerini😔😐❣maalesef elbiseyi kuzenimden aldım onunkini giydim biraz dardı ama idare etti beni.....
Sonra çok düşündüm çalıştım azmettim dedimki millet 200 kilodan 80 e yada 90 a iniyorsa bir ben mi 79 dan 50 veya 60 a inemicem...
Her türlü yolu denedim...
İnstagram da bir sayfayla karşılaştım....
Sayfanın içinde 1 kadın kullanıcı vardı
Oda 140 kilodan 80 e inmişti...
Kendi kendime ben mi başaramicam diye başladım diyete....
20 yaşıma girdim....bulduğum sayfada limon kürü diye bir diyet suyu buldum onu kullanmaya başladım....ekmeği hamur işi gibi vs yiyecekleri kesmeden devam ettim ...
Veeeeee başarmıştım diye sevinirken bir hastalığım çıktı adi da çok afedersiniz hemoroit yani makat bölgesinde kulak memesi gibi birsey...
Her tuvalete çıkışımda çok canım yanıyordu....dayanamadım doktora gittim ...önce bakmak istedi doktor göstermedim utancımdan...😐
Annem ısrar edince onu kıramadım doktor erkekti bu arada...
Sonra bana melhem yazdı ama geçti çok şükür....
Ablamın düğününe 1ay kala elbise bakmaya çıktım denediğim elbiseler rahatlıkla oluyordu....İstediğim elbiseyi aldığım için çok mutluydum....
21 yaşıma geldim..Ve beni istemeye geldiler zaten anlaşıyorduk eşimle❤
Nişanıma 2 ay var dı...
Elbise denemeye çıktık alışveriş faln...
Denediğim zamn yine bir kilo vakasıyla karşılaştım🙄🙄🙄
Neyse yine.elbisemi büyük beden aldım oyle giydim nişanım geçti bitti çok şükür 🤲😇
Düğünüme daha 1 sene vardı hemen hemen...Ve yine limonlu suyu denemek istedim..Ve biliyormusunuz limonlu suyla ekmek hamur işi faln kesmedende kilo verilebileceğini keşfettim...😇yani hem istediğimi yiyebiliyordum hemde rahat bir şekilde aldığım kiloyu rahatlıkla verebiliyordum😇
Ve düğünüme günler kala hala gelinliğe karar veremeyen ben ...bütün gelinlik mağazalarını gezdim denediklerim bana baya genişti okadar mutlu oluyordum ki.bu sabır işiymiş aslında sen çalışıp çabalamayana kadar rabbim sana hakkını vermiyormus ben bunu anladım😇🤲🤲Veeee kızlar uzun lafın kısası ben başardım☺🤲okul yıllarını saymazsak 8 ayda 79 kilodan 60 a indim limonlu su sayesinde☺😇
Benimde hikayem bu.... sizlerle paylaşmak istedim.....Biraz uzun oldu ama bunu ilk defa sizlerle paylaştım😇
Alay etmek insanlar tarafından farklı görülmek hep sinir eder beni azmetmişsin başarmışsın canım helal olsun vallahi Kız bende tam tersini yaşadım hep şimdide kilo aldım ama aldığımı veremiyorum limonlu suyu nasıl tükettin bi tarif verebilirmisin yoksa ben git gide iyice şişiyorum😟
 

Çağnurrr20

💜 Ecrin Vera'm🐣 💜
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,203
Alay etmek insanlar tarafından farklı görülmek hep sinir eder beni azmetmişsin başarmışsın canım helal olsun vallahi Kız bende tam tersini yaşadım hep şimdide kilo aldım ama aldığımı veremiyorum limonlu suyu nasıl tükettin bi tarif verebilirmisin yoksa ben git gide iyice şişiyorum😟
Canım her susadığında kaç bardak içmek istersen içebilirsin yani ekmek hamur vesaire falan yani onları da tüketebilirsin aslında her susadığında bir bardak suyun içine birkaç damla limon damlatarak tüketebilirsin ama Her aklına geldiğinde iç tamam mı Unutma yani suyun yerine limonlu suyu tüket☺❤umarım sende de ise yarar😇 bu arada benim bu limonlu su buralarda meşhur oldu ha😅😅😅😅
 

Baharrr

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
9 Mayıs 2022
Mesajlar
5,537
Konum
Malatya
Canım her susadığında kaç bardak içmek istersen içebilirsin yani ekmek hamur vesaire falan yani onları da tüketebilirsin aslında her susadığında bir bardak suyun içine birkaç damla limon damlatarak tüketebilirsin ama Her aklına geldiğinde iç tamam mı Unutma yani suyun yerine limonlu suyu tüket☺❤umarım sende de ise yarar😇 bu arada benim bu limonlu su buralarda meşhur oldu ha😅😅😅😅
Denicem inşallah işe yarar
 

Hazall

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
16 Aralık 2022
Mesajlar
2,415
Merhaba kızlar.....❣Ne yapıyorsunuz nasılsınız😇
Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim...
Daha 15 yaşındaydım Ve çok kilom vardı...😔Ve ben kendimle Ve kilolarımla barışık bir insan değildim😐
Kilomu asla sevmezdim.Göğüslerim çok iriydi çok 😐 arkadaşlarımınki hiç yoktu.ama kendikime bakıyodum ağlıyordum sürekli ne okul gömleğim nede eteğim bana olmuyordu 44 beden
bedendi her ikiside ama
arkadaşlarımınkine bakıyordum onlarınki 36/38 yani sıfır bedendi.😔çok ama çok üzülüyordum kızlar....Arkadaşlarım benimle çok alay ediyorlardı 😔
Sonra bir gün okuldayken lavaboya gittim bir arkadaşım bana seslendi...şu şarkılayla: Tombul tombul memeler ibrahim tatlıses in şarkısıyla yani😔Çok sinir oldum çok ...Bayan ingilizce öğretmenim ağladığımı görüp yanıma geldi neyin var neden ağlıyorsun diye sordu bende utancımdan anlatamadım..Zaten zil çaldı ikimizde sınıfa gittik...Bir türlü derse odaklanamıyordum😔Aklıma sürekli arkadaşlararımın benimle alay etmeleri ve laf atmaları geliyordu..
Ve yine bir okul günü bahçede beden eğitimi öğretmeni ile voleybol oynamaya başladık.Ògretmenimiz 2 takım kurdu kızlar beni istemiyordu her iki tarafta sen şişmansın iyi oynayamazsın diyip gülüyorlardı😔Oynamadım zaten çıktım ordan beden eğitimi öğretmenim erkek olduğu için derdimi de söyleyemedim....Sadece ağladım sessizce...Mesela bazı arkadaşlar kantine gidip.kraker ,tost ,simit,ayran,cips vs yiyecekler alıyordu kendilerine😔
Oysaki bnde alıp yiyebilirdim...Ama aklıma kilom geliyodu...Çok kiloluydum gerçekten ya Bir 15 yaşında ki kız nasıl ya nasıl o yaşta 79 kilo olabilirdi..ozamnlarda boyum fazla olmadığı için kilom çok belli ediyordu😔😔
16 17 18 yaşlarda sürekli aynı kilolardaydımm😔😔😐
@Gamze Hümeyra ablam ile aramızda 1 yaş var o benden çok.cok zayıftı onu bile kıskanıyordum😐Hatta bazen onun kıyafetlerini giyip zayıf görünmeye çalışırdım fakat başaramazdım çünkü her yerden yine fışkırırdı kilolarım😐😔
19 yaşıma girdim ablam gamzeyi istemeye geldiler nişanı olacaktı. Elbise almaya bakmaya gittik ablamla ne denesem olmuyordu kabinden sürekli ağlayarak çıkıyordum yazık annem ve ablam sırf ben üzülmeyeyim diye bana diyorlardı ki ayy ne güzel olmuşsun ne kadar yakışmış sana diyip teselli ediyorlardı...Oysaki anlamıştım beni teselli ettiklerini😔😐❣maalesef elbiseyi kuzenimden aldım onunkini giydim biraz dardı ama idare etti beni.....
Sonra çok düşündüm çalıştım azmettim dedimki millet 200 kilodan 80 e yada 90 a iniyorsa bir ben mi 79 dan 50 veya 60 a inemicem...
Her türlü yolu denedim...
İnstagram da bir sayfayla karşılaştım....
Sayfanın içinde 1 kadın kullanıcı vardı
Oda 140 kilodan 80 e inmişti...
Kendi kendime ben mi başaramicam diye başladım diyete....
20 yaşıma girdim....bulduğum sayfada limon kürü diye bir diyet suyu buldum onu kullanmaya başladım....ekmeği hamur işi gibi vs yiyecekleri kesmeden devam ettim ...
Veeeeee başarmıştım diye sevinirken bir hastalığım çıktı adi da çok afedersiniz hemoroit yani makat bölgesinde kulak memesi gibi birsey...
Her tuvalete çıkışımda çok canım yanıyordu....dayanamadım doktora gittim ...önce bakmak istedi doktor göstermedim utancımdan...😐
Annem ısrar edince onu kıramadım doktor erkekti bu arada...
Sonra bana melhem yazdı ama geçti çok şükür....
Ablamın düğününe 1ay kala elbise bakmaya çıktım denediğim elbiseler rahatlıkla oluyordu....İstediğim elbiseyi aldığım için çok mutluydum....
21 yaşıma geldim..Ve beni istemeye geldiler zaten anlaşıyorduk eşimle❤
Nişanıma 2 ay var dı...
Elbise denemeye çıktık alışveriş faln...
Denediğim zamn yine bir kilo vakasıyla karşılaştım🙄🙄🙄
Neyse yine.elbisemi büyük beden aldım oyle giydim nişanım geçti bitti çok şükür 🤲😇
Düğünüme daha 1 sene vardı hemen hemen...Ve yine limonlu suyu denemek istedim..Ve biliyormusunuz limonlu suyla ekmek hamur işi faln kesmedende kilo verilebileceğini keşfettim...😇yani hem istediğimi yiyebiliyordum hemde rahat bir şekilde aldığım kiloyu rahatlıkla verebiliyordum😇
Ve düğünüme günler kala hala gelinliğe karar veremeyen ben ...bütün gelinlik mağazalarını gezdim denediklerim bana baya genişti okadar mutlu oluyordum ki.bu sabır işiymiş aslında sen çalışıp çabalamayana kadar rabbim sana hakkını vermiyormus ben bunu anladım😇🤲🤲Veeee kızlar uzun lafın kısası ben başardım☺🤲okul yıllarını saymazsak 8 ayda 79 kilodan 60 a indim limonlu su sayesinde☺😇
Benimde hikayem bu.... sizlerle paylaşmak istedim.....Biraz uzun oldu ama bunu ilk defa sizlerle paylaştım😇
Ay ben limonlu sudan değil de düğünde stresten kilo vermiştim benim adamla boşanıp yeniden evlendik ya acaba düğün mü istesem tekrardan 😂😂 Helal olsun bu arada azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz 👏👏
 

Çağnurrr20

💜 Ecrin Vera'm🐣 💜
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,203
Ay ben limonlu sudan değil de düğünde stresten kilo vermiştim benim adamla boşanıp yeniden evlendik ya acaba düğün mü istesem tekrardan 😂😂 Helal olsun bu arada azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz 👏👏
Kız Hazal ağrımı unutturdun bana yaa nasıl güldüm eşim noldu diyo🤣🤣😂😂😂
Teşekkür ederim canım çok çabaladım başardımm😇😇
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

🥰🥰🥰
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Alay etmek insanlar tarafından farklı görülmek hep sinir eder beni azmetmişsin başarmışsın canım helal olsun vallahi Kız bende tam tersini yaşadım hep şimdide kilo aldım ama aldığımı veremiyorum limonlu suyu nasıl tükettin bi tarif verebilirmisin yoksa ben git gide iyice şişiyorum😟
Canım zaten ilk iki denemede başarılı biliyormusun....Limon çabuk eritiyor insanı
 

Hülya12

Moderator
Yönetici
Mod
rank
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
21,180
Deniyece
Merhaba kızlar.....❣Ne yapıyorsunuz nasılsınız😇
Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim...
Daha 15 yaşındaydım Ve çok kilom vardı...😔Ve ben kendimle Ve kilolarımla barışık bir insan değildim😐
Kilomu asla sevmezdim.Göğüslerim çok iriydi çok 😐 arkadaşlarımınki hiç yoktu.ama kendikime bakıyodum ağlıyordum sürekli ne okul gömleğim nede eteğim bana olmuyordu 44 beden
bedendi her ikiside ama
arkadaşlarımınkine bakıyordum onlarınki 36/38 yani sıfır bedendi.😔çok ama çok üzülüyordum kızlar....Arkadaşlarım benimle çok alay ediyorlardı 😔
Sonra bir gün okuldayken lavaboya gittim bir arkadaşım bana seslendi...şu şarkılayla: Tombul tombul memeler ibrahim tatlıses in şarkısıyla yani😔Çok sinir oldum çok ...Bayan ingilizce öğretmenim ağladığımı görüp yanıma geldi neyin var neden ağlıyorsun diye sordu bende utancımdan anlatamadım..Zaten zil çaldı ikimizde sınıfa gittik...Bir türlü derse odaklanamıyordum😔Aklıma sürekli arkadaşlararımın benimle alay etmeleri ve laf atmaları geliyordu..
Ve yine bir okul günü bahçede beden eğitimi öğretmeni ile voleybol oynamaya başladık.Ògretmenimiz 2 takım kurdu kızlar beni istemiyordu her iki tarafta sen şişmansın iyi oynayamazsın diyip gülüyorlardı😔Oynamadım zaten çıktım ordan beden eğitimi öğretmenim erkek olduğu için derdimi de söyleyemedim....Sadece ağladım sessizce...Mesela bazı arkadaşlar kantine gidip.kraker ,tost ,simit,ayran,cips vs yiyecekler alıyordu kendilerine😔
Oysaki bnde alıp yiyebilirdim...Ama aklıma kilom geliyodu...Çok kiloluydum gerçekten ya Bir 15 yaşında ki kız nasıl ya nasıl o yaşta 79 kilo olabilirdi..ozamnlarda boyum fazla olmadığı için kilom çok belli ediyordu😔😔
16 17 18 yaşlarda sürekli aynı kilolardaydımm😔😔😐
@Gamze Hümeyra ablam ile aramızda 1 yaş var o benden çok.cok zayıftı onu bile kıskanıyordum😐Hatta bazen onun kıyafetlerini giyip zayıf görünmeye çalışırdım fakat başaramazdım çünkü her yerden yine fışkırırdı kilolarım😐😔
19 yaşıma girdim ablam gamzeyi istemeye geldiler nişanı olacaktı. Elbise almaya bakmaya gittik ablamla ne denesem olmuyordu kabinden sürekli ağlayarak çıkıyordum yazık annem ve ablam sırf ben üzülmeyeyim diye bana diyorlardı ki ayy ne güzel olmuşsun ne kadar yakışmış sana diyip teselli ediyorlardı...Oysaki anlamıştım beni teselli ettiklerini😔😐❣maalesef elbiseyi kuzenimden aldım onunkini giydim biraz dardı ama idare etti beni.....
Sonra çok düşündüm çalıştım azmettim dedimki millet 200 kilodan 80 e yada 90 a iniyorsa bir ben mi 79 dan 50 veya 60 a inemicem...
Her türlü yolu denedim...
İnstagram da bir sayfayla karşılaştım....
Sayfanın içinde 1 kadın kullanıcı vardı
Oda 140 kilodan 80 e inmişti...
Kendi kendime ben mi başaramicam diye başladım diyete....
20 yaşıma girdim....bulduğum sayfada limon kürü diye bir diyet suyu buldum onu kullanmaya başladım....ekmeği hamur işi gibi vs yiyecekleri kesmeden devam ettim ...
Veeeeee başarmıştım diye sevinirken bir hastalığım çıktı adi da çok afedersiniz hemoroit yani makat bölgesinde kulak memesi gibi birsey...
Her tuvalete çıkışımda çok canım yanıyordu....dayanamadım doktora gittim ...önce bakmak istedi doktor göstermedim utancımdan...😐
Annem ısrar edince onu kıramadım doktor erkekti bu arada...
Sonra bana melhem yazdı ama geçti çok şükür....
Ablamın düğününe 1ay kala elbise bakmaya çıktım denediğim elbiseler rahatlıkla oluyordu....İstediğim elbiseyi aldığım için çok mutluydum....
21 yaşıma geldim..Ve beni istemeye geldiler zaten anlaşıyorduk eşimle❤
Nişanıma 2 ay var dı...
Elbise denemeye çıktık alışveriş faln...
Denediğim zamn yine bir kilo vakasıyla karşılaştım🙄🙄🙄
Neyse yine.elbisemi büyük beden aldım oyle giydim nişanım geçti bitti çok şükür 🤲😇
Düğünüme daha 1 sene vardı hemen hemen...Ve yine limonlu suyu denemek istedim..Ve biliyormusunuz limonlu suyla ekmek hamur işi faln kesmedende kilo verilebileceğini keşfettim...😇yani hem istediğimi yiyebiliyordum hemde rahat bir şekilde aldığım kiloyu rahatlıkla verebiliyordum😇
Ve düğünüme günler kala hala gelinliğe karar veremeyen ben ...bütün gelinlik mağazalarını gezdim denediklerim bana baya genişti okadar mutlu oluyordum ki.bu sabır işiymiş aslında sen çalışıp çabalamayana kadar rabbim sana hakkını vermiyormus ben bunu anladım😇🤲🤲Veeee kızlar uzun lafın kısası ben başardım☺🤲okul yıllarını saymazsak 8 ayda 79 kilodan 60 a indim limonlu su sayesinde☺😇
Benimde hikayem bu.... sizlerle paylaşmak istedim.....Biraz uzun oldu ama bunu ilk defa sizlerle paylaştım😇
Deniyecem aşkım inşallah ise yarar şu hiç icemiyorum
 

Çağnurrr20

💜 Ecrin Vera'm🐣 💜
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,203
Deniyece

Deniyecem aşkım inşallah ise yarar şu hiç icemiyorum
Dene canım benim inşallah işe yarar Valla canım ben düğünümdede düğünümden sonra da bir deri bir kemik kalmıştım .taki miniğe hamile kalana kadar 😇60 kiloydum hamile kalınca 66 oldum bu arada göbek bırakmıyor dümdüz ediyo valla
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ay ben limonlu sudan değil de düğünde stresten kilo vermiştim benim adamla boşanıp yeniden evlendik ya acaba düğün mü istesem tekrardan 😂😂 Helal olsun bu arada azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz 👏👏
İnan hala gülüyorum kız Allah etmesin boşanma😅😅😅😅😅
 
Son düzenleme:
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular Forum Tarih
Senemt Tanışma 35 1K
D Forum Hakkında 29 1K

Benzer konular

Üst