Kuzum doktorunu değiş bence. Benim bildiğim 30. Haftadan sonra nst ve 2 haftada bir kontrol başlar. 4 hafta sonra gittiğin taktirde 39 haftalık oluyorsun belkide çocuk o haftada doğacak. Ne olur ne olmaz diye çağırması kontrol etmesi gerek
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| G | Yarın sezaryen doğuma giriyorum | Doğum Hikayeleri | 6 | 217 | |
| Ç | DOĞUM SONRASI HEMEN SÜNNET | Kasım Anneleri | 24 | 510 |