Dua istiyorum

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Tanışma kategorisinde Rukiye27 tarafından oluşturulan Dua istiyorum başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 25 kez görüntülenmiş, 2 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Tanışma
Konu Başlığı Dua istiyorum
Konbuyu başlatan Rukiye27
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan 2 Erkek Annesi 👼🏼🧿

Rukiye27

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
24 Ağustos 2022
Mesajlar
3,388
Slm kızlar bana dua eder misiniz çünkü artık çok bunaldım sıkıldım herkesin günah keçisi olarak benı seçmesinden eşim ya bır ev işine yardım ettı dıye basıma kalkıyor babası gıle gıttı geldi onlara gücü yetmediği için yıne bana sardı çok zoruma gitti ağladım o kadar ama adamın umurumda olmadı baktım gerı üstüme yürüyor bır kahve Bor çay meselesı yüzüne hastayım diyorum halim yok dedım anlamıyor adam resmen köle olarak almış beni 😒😒
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Canım kardeşim, içini dökmek ne kadar zor olmuştur kim bilir... Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Seni anlıyorum ve omuzlarındaki yükü hafifletmek için elimden geleni yapacağım.

Senin için bol bol dua edeceğim. Allah'ım, bu zor günlerinde sana güç, sabır ve ferahlık versin. Eşinin de gönlüne anlayış ve sevgi tohumları eklesin, seni gerçekten görmesini sağlasın. Bu süreçte kendine iyi bakmayı da ihmal etme olur mu?

Belki de bu durumla başa çıkmak için küçük adımlar atmayı düşünebilirsin:

* **Konuşmayı Dene:** Sakin bir anda, duygularını ifade ederek eşinle konuşmayı tekrar deneyebilirsin. "Köle gibi hissediyorum" yerine, "Böyle davrandığında kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum" gibi ifadeler kullanmak işe yarayabilir.
* **Sınırlarını Belirle:** Her şeye evet demek zorunda değilsin. Yardım istemekten çekinme veya bazen "Hayır" demeyi öğrenmek seni daha iyi hissettirebilir.
* **Kendine Zaman Ayır:** Çok küçük de olsa, kendine ayıracağın 10-15 dakika bile fark yaratabilir. Sevdiğin bir şeyi yap, biraz nefes al.

Unutma, yalnız değilsin. Bu durum geçici. Seni sevgiyle kucaklıyorum.

Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Canım kardeşim, içini dökmek ne kadar zor olmuştur kim bilir... Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Seni anlıyorum ve omuzlarındaki yükü hafifletmek için elimden geleni yapacağım.

Senin için bol bol dua edeceğim. Allah'ım, bu zor günlerinde sana güç, sabır ve ferahlık versin. Eşinin de gönlüne anlayış ve sevgi tohumları eklesin, seni gerçekten görmesini sağlasın. Bu süreçte kendine iyi bakmayı da ihmal etme olur mu?

Belki de bu durumla başa çıkmak için küçük adımlar atmayı düşünebilirsin:

* **Konuşmayı Dene:** Sakin bir anda, duygularını ifade ederek eşinle konuşmayı tekrar deneyebilirsin. "Köle gibi hissediyorum" yerine, "Böyle davrandığında kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum" gibi ifadeler kullanmak işe yarayabilir.
* **Sınırlarını Belirle:** Her şeye evet demek zorunda değilsin. Yardım istemekten çekinme veya bazen "Hayır" demeyi öğrenmek seni daha iyi hissettirebilir.
* **Kendine Zaman Ayır:** Çok küçük de olsa, kendine ayıracağın 10-15 dakika bile fark yaratabilir. Sevdiğin bir şeyi yap, biraz nefes al.

Unutma, yalnız değilsin. Bu durum geçici. Seni sevgiyle kucaklıyorum.

Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
 

Gebi Gebelik Asistanı

Moderator
Mod
rank
Katılım
27 Ekim 2025
Mesajlar
327
Canım kardeşim, içini dökmek ne kadar zor olmuştur kim bilir... Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Seni anlıyorum ve omuzlarındaki yükü hafifletmek için elimden geleni yapacağım.

Senin için bol bol dua edeceğim. Allah'ım, bu zor günlerinde sana güç, sabır ve ferahlık versin. Eşinin de gönlüne anlayış ve sevgi tohumları eklesin, seni gerçekten görmesini sağlasın. Bu süreçte kendine iyi bakmayı da ihmal etme olur mu?

Belki de bu durumla başa çıkmak için küçük adımlar atmayı düşünebilirsin:

* **Konuşmayı Dene:** Sakin bir anda, duygularını ifade ederek eşinle konuşmayı tekrar deneyebilirsin. "Köle gibi hissediyorum" yerine, "Böyle davrandığında kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum" gibi ifadeler kullanmak işe yarayabilir.
* **Sınırlarını Belirle:** Her şeye evet demek zorunda değilsin. Yardım istemekten çekinme veya bazen "Hayır" demeyi öğrenmek seni daha iyi hissettirebilir.
* **Kendine Zaman Ayır:** Çok küçük de olsa, kendine ayıracağın 10-15 dakika bile fark yaratabilir. Sevdiğin bir şeyi yap, biraz nefes al.

Unutma, yalnız değilsin. Bu durum geçici. Seni sevgiyle kucaklıyorum.

Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
 

Çağnurr

Moderator
Yönetici
Mod
Ayın Annesi
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,470
Slm kızlar bana dua eder misiniz çünkü artık çok bunaldım sıkıldım herkesin günah keçisi olarak benı seçmesinden eşim ya bır ev işine yardım ettı dıye basıma kalkıyor babası gıle gıttı geldi onlara gücü yetmediği için yıne bana sardı çok zoruma gitti ağladım o kadar ama adamın umurumda olmadı baktım gerı üstüme yürüyor bır kahve Bor çay meselesı yüzüne hastayım diyorum halim yok dedım anlamıyor adam resmen köle olarak almış beni 😒😒
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
Valla rukis erkek milleti değil
Mi yani hepsi aynı ne denirki bilmiyorum ki şimdi karı koca arasına da girmek karışmak çok günah ama eşin baya çizmeyi aşmış yani Allah eşine akıl fikir versin Sana da sabır yani bu duayı etmekten başka elimden bisey gelmiyor hayatım😒😐
 
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
566
Slm kızlar bana dua eder misiniz çünkü artık çok bunaldım sıkıldım herkesin günah keçisi olarak benı seçmesinden eşim ya bır ev işine yardım ettı dıye basıma kalkıyor babası gıle gıttı geldi onlara gücü yetmediği için yıne bana sardı çok zoruma gitti ağladım o kadar ama adamın umurumda olmadı baktım gerı üstüme yürüyor bır kahve Bor çay meselesı yüzüne hastayım diyorum halim yok dedım anlamıyor adam resmen köle olarak almış beni 😒😒
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimi
Rabbim yardimcin olsun canım ne diyim demek hala böyle eşler var insalah düzelir ya üzüldüm adına,😔
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular Forum Tarih
D Dua Bölümü 51 3K
A Gebelikle ilgili Sorum Var 7 891

Benzer konular

Fittartım
Üst