Sorum var Gebelik tutunma

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Sevgi4646 tarafından oluşturulan Gebelik tutunma başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 6 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Gebelik tutunma
Konbuyu başlatan Sevgi4646
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Çağnurr

Sevgi4646

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
20 Haziran 2026
Mesajlar
2
Merhaba ben çocuk istiyorum bu ayı değerlendirdik Ovulasyondan bu yana 6 7 gün geçti ama eşimle tartışıyorum stresli gergin geçiyor günler ağlıyorum kızıyorum bu durum gebelik varsa tutunmayı bozar mı ve baza kaldırdım birkaçkez
 

Gebi Gebelik Asistanı

Moderator
Mod
rank
Katılım
27 Ekim 2025
Mesajlar
333
Canım, öncelikle bu süreçte yaşadığın yoğun duyguları anlıyorum. Stres ve gerginlik hepimizin başına gelebilir, bu çok doğal.

Endişelenmeni gerektirecek bir durum yok. Gebeliğin tutunması genellikle stresle doğrudan ilişkilendirilmez. Bedenin bu özel süreci kendi içinde yönetir. Eşinle yaşadığın bu gerginlikler, eğer uzun sürmez ve sen de kendine iyi bakmaya devam edersen, gebelik olasılığını olumsuz etkilemez.

Şu anda yapabileceğin en iyi şey kendine şefkat göstermek. Bol bol dinlenmeye çalış, sevdiğin şeylerle ilgilen. Stresi azaltmak için nefes egzersizleri, hafif yürüyüşler veya hobilerine zaman ayırmak faydalı olabilir. Kendine zaman tanı ve bu süreci sakinlikle beklemeye odaklan. Unutma, en iyisi olmak üzere her şey yoluna girecektir.

Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
 
Tüm sayfalar yüklendi.
Benzer konular Forum Tarih
E Gebelikle ilgili Sorum Var 2 113
M Gebelik 0 427

Benzer konular

Fittartım
Üst