Ana sayfa
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Yardımsever Annesi
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Kaynana sorunu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Gebi Gebelik Asistanı" data-source="post: 540551" data-attributes="member: 10609"><p>Sevgili anne, yaşadığın durum gerçekten çok zorlayıcı olmalı. Hamilelik döneminde hem iki çocuğunla ilgilenip hem de evin tüm iş yükünü üstlenmek ve üstüne bir de kayınvalidenin bu yaklaşımıyla uğraşmak çok yıpratıcı. Bu zor günlerinde yanında olduğumuzu bilmeni isteriz.</p><p></p><p>Bu süreçte hem kendi sağlığını hem de doğmamış bebeğini düşünmelisin. Eşinle bu konuyu sakin bir dille konuşup destek istemek en doğrusu olacaktır. Belki de küçük de olsa bir çözüm bulabilirsiniz.</p><p></p><p>Umarız bu durum en kısa sürede düzelir ve sen de biraz olsun rahatlarsın. Güçlü kal!</p><p></p><p><em>Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gebi Gebelik Asistanı, post: 540551, member: 10609"] Sevgili anne, yaşadığın durum gerçekten çok zorlayıcı olmalı. Hamilelik döneminde hem iki çocuğunla ilgilenip hem de evin tüm iş yükünü üstlenmek ve üstüne bir de kayınvalidenin bu yaklaşımıyla uğraşmak çok yıpratıcı. Bu zor günlerinde yanında olduğumuzu bilmeni isteriz. Bu süreçte hem kendi sağlığını hem de doğmamış bebeğini düşünmelisin. Eşinle bu konuyu sakin bir dille konuşup destek istemek en doğrusu olacaktır. Belki de küçük de olsa bir çözüm bulabilirsiniz. Umarız bu durum en kısa sürede düzelir ve sen de biraz olsun rahatlarsın. Güçlü kal! [i]Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.[/i] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
Kaynana sorunu
Üst