Kocam beni dövdü

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Banum tarafından oluşturulan Kocam beni dövdü başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,851 kez görüntülenmiş, 11 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Kocam beni dövdü
Konbuyu başlatan Banum
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan elifsu♡ ecrin ada

Banum

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
8 Mayıs 2021
Mesajlar
1
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum
 
B

Bbb

Guest
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum


Devlete sığın canım sığınma evine git. Ona da uzaklaştırma iste. Allah yardımcın olsun bu devirde babanın oğluna güvenmeyeceksin derler de boşuna demiyorlarmış demekki...
 

Fadimana

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
22 Şubat 2021
Mesajlar
1,629
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum
Allah yardımcın olsun inşallah ne desem bilemedim kadın sığınma evleri var oraya başvur devlet koruma altında olursun
 

Ecegül

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
20 Nisan 2021
Mesajlar
2
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum
Allah yardimcin olsun canim.Bebeginde insallah saglicakla eline alırsın.Rabbime dua et sadece.
 

YagmurArar

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
5 Nisan 2021
Mesajlar
56
Hiç korkma muhtacım deme Bir daha yapmam dese de inanma git devlete sığın polise sığın hastaneden darp raporu al bu adam ne senin hanımlığını ne evladına babalığı hakediyor Dik dur her zaman hiç üzülme güzel arkadaşım bırak o üzülsün Allah yardımcın olsun
 

Yeşim kuzey

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
168
Sen kimin evladını tasiyorsun sanki karnında elleri kırılsın ne bicim insanlar var anlamış değilim herşeyi aldatmakdan nefisden ibaret görüyor erkekler Allah onları bildiği gibi yapsin evdeki gül gibi karısı dururken karşıdaki erkek artığı kadınlardan ne buluyor midesiz nefissiz şeyler madem eşini sevmiyorsun saygı duy adam gibi al karşına boşan kendin de ne yapıyorsan yap hiç mi Allah korkun yok bı gün biriside çıkıp da senin namusuna göz dikse çok mu iyi olur üzülme Allah bi tarafı aglatirken bi tarafı da güldürmez en büyük kul hakkı bı gün bi yerden çıkarır da nerden geldiğini anlayamaz
 
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
1,082
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum
Ya kusura bakmada salakmı senin abin.? Neden ellerile seni verdiki? Söylemedinmi beni böyle böyle yapıyor diye.
Yani bi tarafdanda düşünüyorum karnındakı bebeyi düşünüb yapmışda abin hiç mi mantıgı yok.üzülme canım. Beni de kocam dövüyordu. Ama hee zaman dövdükden sora başına kötü şeyler gelddi o yüzden bi daha dövmemeye çalışıyor.
Allah yardımcın olsun canım. Bebeyon için mücadele et. Daha çocugun varmı yoksa karnındakımı?
 

Meleklerim

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
77
32 haftalık hamileyim. Kocam beni aylardır aldatıyor. Dün artık dayanamadım çekib gittim. Kaçdım evdən. Abimdən bana ev tutmasını rica etdim ve dayanamadığımı söyledim. Abim beni elleri ile ona verdi. Kocam beni eve getirdi ve dövdü😔 ne yapacağımı bilmiyorum
Allah belasını versin nasıl hamile bir kadına vurmaya kiyiyor 😡pislik aldattığı yetmemismi bide böyle pisliğe çocuk vericeksin böyle adamlara hiç birşey layık deyil heleki baba olmak rabbim sana yardım etsin inşallah o pisligide ıslah etsin abinde nasıl veriyo sen ona sığınmışsın abim demişsin oda ayrı bişey 😡
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

A
Allah yar ve yardımcınız olsun 🤲 hayırlı bir çıkış yolu göstersin..

Allah yar ve yardımcınız olsun 🤲 hayırlı bir çıkış yolu göstersin..
Amin
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular Forum Tarih
H Gebelikle ilgili Sorum Var 6 387
ASİL 'İN Annesi Derdim var 45 2K

Benzer konular

Üst