- Katılım
- 24 Aralık 2021
- Mesajlar
- 125
Ay hiç güleceğim yoktuKızlar ben altı haftalık hamileyim ama hiç miğdem bulanmıyo yada aşermiyorum normal mi ben bunaları yaşamak istiyorum ya![]()
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| N | Sorum var Hgc 15970 kese var ama kalp atışı yok normal mi | Gebelikle ilgili Sorum Var | 3 | 162 | |
| S | Sorum var 32 +4 gebelikte sancı olması normal mi | Gebelikle ilgili Sorum Var | 21 | 1K |