Zombi gibi gezeriz evde artıkAhahhaha ay evet evet ya sanki onlar bakıyor gibi tamam gün içinde yardım ediyorlar ama gece kalk oyy 2. Çocuk olursa ben tamamen deliririjm snairim![]()
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Ç | KIZLAR FİKİR ALABİLİRMİYİM 🤔 | Hertelden | 6 | 132 | |
| Ç | BABALAR GÜNÜ🍁 | Hertelden | 22 | 297 |