Aynn öyle cnm ama severek olsa daha güzel oluyor cnm vallahi ne bileyim ya
Öyle değil gerçek yüzünü görünce bu değildi ya diyorsun ufak da olsa bir tartışmada farklı hallere girince ben böyle hayal etmemiştim diyorsun aynı eve girmeden kimseyi yüzde yüz tanıyamazsın tamamen karakterle ilgili bir durum eşimi çok çok seviyorum çok iyi bir insan ama bazen keşke evlenmeseydim diyorum açıkçası biraz narsist şükürler olsun üstesinden gelebiliyorum ve kendi de hatasını anladığı zaman gönlümü almayı biliyor öyle olmasa çoktan boşanmıştım