Dua istiyorum

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Tanışma kategorisinde Rukiye27 tarafından oluşturulan Dua istiyorum başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 232 kez görüntülenmiş, 14 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Tanışma
Konu Başlığı Dua istiyorum
Konbuyu başlatan Rukiye27
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Rukiye27

Doğa'm 💜

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
30 Kasım 2022
Mesajlar
2,405
Konum
Ankara
Aynn öyle cnm ama severek olsa daha güzel oluyor cnm vallahi ne bileyim ya
Öyle değil gerçek yüzünü görünce bu değildi ya diyorsun ufak da olsa bir tartışmada farklı hallere girince ben böyle hayal etmemiştim diyorsun aynı eve girmeden kimseyi yüzde yüz tanıyamazsın tamamen karakterle ilgili bir durum eşimi çok çok seviyorum çok iyi bir insan ama bazen keşke evlenmeseydim diyorum açıkçası biraz narsist şükürler olsun üstesinden gelebiliyorum ve kendi de hatasını anladığı zaman gönlümü almayı biliyor öyle olmasa çoktan boşanmıştım
 

廾azalᏝ

Moderator
Yönetici
Mod
rank
Katılım
16 Aralık 2022
Mesajlar
3,680
Aynn öyle cnm ama severek olsa daha güzel oluyor cnm vallahi ne bileyim ya
Ben de tanışıp evlendim şimdi yüzünü görmeye tahammülüm yok, geçen bi karşılaştık çaktırmadım gördüğümü ama midem kalktı.Bazen görüşme merkezinde sesi falan geliyor içim kalkıyor ıyy.Benim de hep içimde kaldıydı keşke görücü usulü ailemin münasip gördüğü biriyle evlenseydim belki kızım babasız büyümek zorunda kalmazdı bunları yaşamazdım daha düzgün biri olurdu, en azından sicilini bilirdik bu kadar yalan söyleyemezdi diye ama ne yaparsan yap bazen olmuyor demek ki.Kaderden öte köy yok.
 

Rukiye27

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
24 Ağustos 2022
Mesajlar
3,398
Öyle değil gerçek yüzünü görünce bu değildi ya diyorsun ufak da olsa bir tartışmada farklı hallere girince ben böyle hayal etmemiştim diyorsun aynı eve girmeden kimseyi yüzde yüz tanıyamazsın tamamen karakterle ilgili bir durum eşimi çok çok seviyorum çok iyi bir insan ama bazen keşke evlenmeseydim diyorum açıkçası biraz narsist şükürler olsun üstesinden gelebiliyorum ve kendi de hatasını anladığı zaman gönlümü almayı biliyor öyle olmasa çoktan boşanmıştım
Hıh tam anlattın cnm aynısı bende yaşıyorum artık tahammül seviyem kalmadı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben de tanışıp evlendim şimdi yüzünü görmeye tahammülüm yok, geçen bi karşılaştık çaktırmadım gördüğümü ama midem kalktı.Bazen görüşme merkezinde sesi falan geliyor içim kalkıyor ıyy.Benim de hep içimde kaldıydı keşke görücü usulü ailemin münasip gördüğü biriyle evlenseydim belki kızım babasız büyümek zorunda kalmazdı bunları yaşamazdım daha düzgün biri olurdu, en azından sicilini bilirdik bu kadar yalan söyleyemezdi diye ama ne yaparsan yap bazen olmuyor demek ki.Kaderden öte köy yok.
Hakkımız da her zaman hayır'lısı olsun cnm vardır bunda da bır hayır allah onları da ıslah etsin inşallah
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Ben de tanışıp evlendim şimdi yüzünü görmeye tahammülüm yok, geçen bi karşılaştık çaktırmadım gördüğümü ama midem kalktı.Bazen görüşme merkezinde sesi falan geliyor içim kalkıyor ıyy.Benim de hep içimde kaldıydı keşke görücü usulü ailemin münasip gördüğü biriyle evlenseydim belki kızım babasız büyümek zorunda kalmazdı bunları yaşamazdım daha düzgün biri olurdu, en azından sicilini bilirdik bu kadar yalan söyleyemezdi diye ama ne yaparsan yap bazen olmuyor demek ki.Kaderden öte köy yok.
Hakkımız da her zaman hayır'lısı olsun cnm vardır bunda da bır hayır allah onları da ıslah etsin inşallah
 
Tüm sayfalar yüklendi.
Benzer konular Forum Tarih
D Dua Bölümü 51 3K
A Gebelikle ilgili Sorum Var 7 892

Benzer konular

Fittartım
Üst