Kayınvalide kâbusu🤬🤬

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Sorum Var kategorisinde Admir musaf'ım😘🥰🥰 tarafından oluşturulan Kayınvalide kâbusu🤬🤬 başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 3,722 kez görüntülenmiş, 79 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Sorum Var
Konu Başlığı Kayınvalide kâbusu🤬🤬
Konbuyu başlatan Admir musaf'ım😘🥰🥰
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Zeynoo
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
103
Selam anneler.sorarım size siz doğuma giderken kayınvalidenizin size refakatçi olması gerekmiyor mu?? Bu 3.çocuğum olucak inşaAllah eşimin annesi her iki doğumumuzda gelmedi bende komşumla hastaneye gittim diğer doğumlarımda..Bugün senin torunun oluyor senin gelmen lazım değil mi hastaneye millet mecbur mu?eşime kaç bin defa anlatmaya çalıştım ama nafile ailesinin gerçek yüzünü bir türlü görmüyor !!!bu hamileliğinde kendisi beni aradı dediki sende benim bir kızımsın ben geleceğim yanına sen doğum yap toparlanana kadar tabi ben şok tamam olur ben senden daha cok isterim yanımda bulunmanı neyse 2 aydır gelicem gelicem deyip durdu meğerse bizi oyalıyormuş .doğumuma 3 günden az bir süre kalmış hanımefendi ariyo ben gelemem bayram geldi evim burda kaliyo demez mi ben artık çıldırdım bir insan bunu gelinine oğluna yapar mi?? Bişeyde diyemedim allahından bul dedim inanın o kadar öfkeliyim sinirliyim ağlıyorum ama ne çare 😪😪😪bu mübarek günlerin hurmetine onu allahu teâlâya havale etmişim rabbim onun hakkından gelsin inşaAllah🤲🤲
 

Şeydoşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
1 Nisan 2021
Mesajlar
1,580
Selam anneler.sorarım size siz doğuma giderken kayınvalidenizin size refakatçi olması gerekmiyor mu?? Bu 3.çocuğum olucak inşaAllah eşimin annesi her iki doğumumuzda gelmedi bende komşumla hastaneye gittim diğer doğumlarımda..Bugün senin torunun oluyor senin gelmen lazım değil mi hastaneye millet mecbur mu?eşime kaç bin defa anlatmaya çalıştım ama nafile ailesinin gerçek yüzünü bir türlü görmüyor !!!bu hamileliğinde kendisi beni aradı dediki sende benim bir kızımsın ben geleceğim yanına sen doğum yap toparlanana kadar tabi ben şok tamam olur ben senden daha cok isterim yanımda bulunmanı neyse 2 aydır gelicem gelicem deyip durdu meğerse bizi oyalıyormuş .doğumuma 3 günden az bir süre kalmış hanımefendi ariyo ben gelemem bayram geldi evim burda kaliyo demez mi ben artık çıldırdım bir insan bunu gelinine oğluna yapar mi?? Bişeyde diyemedim allahından bul dedim inanın o kadar öfkeliyim sinirliyim ağlıyorum ama ne çare 😪😪😪bu mübarek günlerin hurmetine onu allahu teâlâya havale etmişim rabbim onun hakkından gelsin inşaAllah🤲🤲
Boşver canım kendini niye seni düşünmeyen biri için strese sokuyorsun ki gelmezse sende ona göre tavrını alırsın ona göre de çocuklarını görür sever o zaman. benimde kendi annem 15 dakikalık mesafede oturuyor işten izin alamam diye bahanesi hazır hep burdan otobüs araba yok gibi ama takmıyorum hiç öyleyse öyle diyorum kaynanamla lohusalığın bitene kadar gitmem yanından diyor isteyen her türlü gelir diyorum sadece bazen annenler bile yapmıyor yani 👍
 
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
103
Boşver canım kendini niye seni düşünmeyen biri için strese sokuyorsun ki gelmezse sende ona göre tavrını alırsın ona göre de çocuklarını görür sever o zaman. benimde kendi annem 15 dakikalık mesafede oturuyor işten izin alamam diye bahanesi hazır hep burdan otobüs araba yok gibi ama takmıyorum hiç öyleyse öyle diyorum kaynanamla lohusalığın bitene kadar gitmem yanından diyor isteyen her türlü gelir diyorum sadece bazen annenler bile yapmıyor yani 👍
Aynen öyle benim annem vefat etti.kimsem yok yani ama şunu çok iyi anladım gerçekten insanın allah'ındaan başka hiç kimsesi yok👆👆ve onu takdiri ilahiye havale ettim o gelir anca onun hakkından 🤲🤲
 

Şeydoşş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
1 Nisan 2021
Mesajlar
1,580
Aynen öyle benim annem vefat etti.kimsem yok yani ama şunu çok iyi anladım gerçekten insanın allah'ındaan başka hiç kimsesi yok👆👆ve onu takdiri ilahiye havale ettim o gelir anca onun hakkından 🤲🤲
Öyle bi durumda daha çok sahip çıkması gerekirken işte canım ne yapacaksın el kızı olarak gördüğü sürece bu böyle ama unutmasın kendi oğlunun çocuğu o zaman gelip sevmesine de gerek yok o kadar hayrı dokunmayacaksa
 

MrymCetinkaya

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
987
Selam anneler.sorarım size siz doğuma giderken kayınvalidenizin size refakatçi olması gerekmiyor mu?? Bu 3.çocuğum olucak inşaAllah eşimin annesi her iki doğumumuzda gelmedi bende komşumla hastaneye gittim diğer doğumlarımda..Bugün senin torunun oluyor senin gelmen lazım değil mi hastaneye millet mecbur mu?eşime kaç bin defa anlatmaya çalıştım ama nafile ailesinin gerçek yüzünü bir türlü görmüyor !!!bu hamileliğinde kendisi beni aradı dediki sende benim bir kızımsın ben geleceğim yanına sen doğum yap toparlanana kadar tabi ben şok tamam olur ben senden daha cok isterim yanımda bulunmanı neyse 2 aydır gelicem gelicem deyip durdu meğerse bizi oyalıyormuş .doğumuma 3 günden az bir süre kalmış hanımefendi ariyo ben gelemem bayram geldi evim burda kaliyo demez mi ben artık çıldırdım bir insan bunu gelinine oğluna yapar mi?? Bişeyde diyemedim allahından bul dedim inanın o kadar öfkeliyim sinirliyim ağlıyorum ama ne çare 😪😪😪bu mübarek günlerin hurmetine onu allahu teâlâya havale etmişim rabbim onun hakkından gelsin inşaAllah🤲🤲
Anneni cagirsana.
 

Sedoş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
27 Mayıs 2021
Mesajlar
356
Anneninde bahanesi warsa kayinwalidene çok qörme haksızlık olur kuşum. Annen hayatta yoksa ona bisey diyemem kayinwalidenin yaptiqi iş deqil. Aklım erdiqinden beri söylediqim tek şu Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin bunun yaşla başla alakası yok. Allah yardımcın olsun insaAllah 🤲
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-11-20
Gebeliğinizin 32. Haftasındasınız.
Bebeğin ayak ve al tırnakları ve gerçek saçları oluşur. cildi pürüzsüz hale gelir. Bu haftadan sonra kalan 7 haftada şimdiye kadar aldığı kilo kadar ağırlığı artacak.
uterus artık diyafram ve mideye baskı yaptığı için nefes darlığı ve mide yanması şikayetleri artar. sırt ağrılarında artış olur. gece yatarken yastığınızı yükseltmeniz gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 41 cm ağırlıgı 1780 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
103
Anneni cagirsana.
Annem ben daha 2 yaşındayken vefat etti onu göremedim bile keşke olsaydi o beni böyle bırakmazdi😭😭😭
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Anneninde bahanesi warsa kayinwalidene çok qörme haksızlık olur kuşum. Annen hayatta yoksa ona bisey diyemem kayinwalidenin yaptiqi iş deqil. Aklım erdiqinden beri söylediqim tek şu Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin bunun yaşla başla alakası yok. Allah yardımcın olsun insaAllah 🤲
Annem vefat etmiş benim ailede kimsede yakınimda degil baska sehirde oturuyorlar.yanımda olsalar bile hepsi kendi derdinde 😫😫Amin inşaAllah rabbim kimseye muhtaç etmesin çok zor bir durumdur gercekten🤲🤲
 

İki prenses annesi

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
2 Haziran 2021
Mesajlar
59
Selam anneler.sorarım size siz doğuma giderken kayınvalidenizin size refakatçi olması gerekmiyor mu?? Bu 3.çocuğum olucak inşaAllah eşimin annesi her iki doğumumuzda gelmedi bende komşumla hastaneye gittim diğer doğumlarımda..Bugün senin torunun oluyor senin gelmen lazım değil mi hastaneye millet mecbur mu?eşime kaç bin defa anlatmaya çalıştım ama nafile ailesinin gerçek yüzünü bir türlü görmüyor !!!bu hamileliğinde kendisi beni aradı dediki sende benim bir kızımsın ben geleceğim yanına sen doğum yap toparlanana kadar tabi ben şok tamam olur ben senden daha cok isterim yanımda bulunmanı neyse 2 aydır gelicem gelicem deyip durdu meğerse bizi oyalıyormuş .doğumuma 3 günden az bir süre kalmış hanımefendi ariyo ben gelemem bayram geldi evim burda kaliyo demez mi ben artık çıldırdım bir insan bunu gelinine oğluna yapar mi?? Bişeyde diyemedim allahından bul dedim inanın o kadar öfkeliyim sinirliyim ağlıyorum ama ne çare 😪😪😪bu mübarek günlerin hurmetine onu allahu teâlâya havale etmişim rabbim onun hakkından gelsin inşaAllah🤲🤲
Bu şarkıyı bilen varmı kaynanayi ne yapmalı kaynar kazana atmalı yandım gelin dedikçe altına odun atmalı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Bu şarkıyı bilen varmı kaynanayi ne yapmalı kaynar kazana atmalı yandım gelin dedikçe altına odun atmalı
Biraz gülün yaa valla ömrümüzü çürütüyor lar😂😂😂
 
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
103
Bu şarkıyı bilen varmı kaynanayi ne yapmalı kaynar kazana atmalı yandım gelin dedikçe altına odun atmalı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Biraz gülün yaa valla ömrümüzü çürütüyor lar😂😂😂
Gerçekten anlamak zor bu vicdansız kadını 😂😂
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular Forum Tarih
S Sorum Var 23 681
M Sorum Var 13 768

Benzer konular

Üst