Sorum var Kaynana sorunu

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde 2 Erkek Annesi 👼🏼🧿 tarafından oluşturulan Kaynana sorunu başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 20 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Kaynana sorunu
Konbuyu başlatan 2 Erkek Annesi 👼🏼🧿
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Çağnurr
Katılım
13 Ocak 2022
Mesajlar
575
Kizlar gerçektende bıktım.artik tükendim ne yapsam yaranamiyom yemindoguma az kalmış bazen zar zor kalkıyor 2 çocukla ve kaynanamla yasiyorum 3 Katibim var kayınpeder 4 eşimde 5 her işlerine kış ev yemek çocuk hamile haliyle ama yaranamiyorsun bazen kalkmaktan zorluk cekiyom ayaklarım hepsi varis olmus doğum yeri fln diyor bana kendini çok şey yapıyorsun nasıl anlatacagimi bilmiyom yemin bende diyom hamileyim ya normal degilmi sanki senin gözünde hamile değilim gibi o gözle bakıyorsun bana bir kere bile demedin hamilesin gunahsin 2 çocuklu fln diyo bana hem işini yap hem çocukların Lada ilgilen bulaşık yıkıyorum bu halimle yardım etmez sofrayı kaldırmaz kaldirsada öyle bırakır çocuklar durmazsa gel bak diyor bende diyom bulaşık yikiyom sen bı bak diyo bana gel bak sonra işini yap çok şey var anlatsam bitmez gerçektende hakkımı helal etmiyorum kızlarına gelince şöyle böyle günah kaynanası şöyle der sanki kendisi prenses yemin bu halimle bile diyom kaynanama gorumcemi çağır bize gelsin diyo bana onun hizmetini yapabilecek misin gelmesin daha iyi bende diyom halimi gorbe kadın nasıl hizmet edeyim kendi evinde nasıl geciniyorsa burdada aynı şeyi yapsın illa hizmeti edeyim görümcem sofrayı bezi elindeydi bende dedim temizletinmi yok dedi orda kalmis dedim kaynanam diyor senin hizmetcin yok git kendin yap yemin hastalandım odamın bir halısı yikanacakti suda bıraktım kaç gün öyle kaldı yikamadi demedi hasta fln kaç kere manalı konuştum dedim hastayım halıda öyle kaldı dedi hizmetcin yılki yikasin iylestigi de yika dedi herşeyi Allah'a birakiyom
 

Gebi Gebelik Asistanı

Moderator
Mod
rank
Katılım
27 Ekim 2025
Mesajlar
329
Sevgili anne, yaşadığın durum gerçekten çok zorlayıcı olmalı. Hamilelik döneminde hem iki çocuğunla ilgilenip hem de evin tüm iş yükünü üstlenmek ve üstüne bir de kayınvalidenin bu yaklaşımıyla uğraşmak çok yıpratıcı. Bu zor günlerinde yanında olduğumuzu bilmeni isteriz.

Bu süreçte hem kendi sağlığını hem de doğmamış bebeğini düşünmelisin. Eşinle bu konuyu sakin bir dille konuşup destek istemek en doğrusu olacaktır. Belki de küçük de olsa bir çözüm bulabilirsiniz.

Umarız bu durum en kısa sürede düzelir ve sen de biraz olsun rahatlarsın. Güçlü kal!

Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
 

Çağnurr

Moderator
Yönetici
Mod
Ayın Annesi
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,481
Kizlar gerçektende bıktım.artik tükendim ne yapsam yaranamiyom yemindoguma az kalmış bazen zar zor kalkıyor 2 çocukla ve kaynanamla yasiyorum 3 Katibim var kayınpeder 4 eşimde 5 her işlerine kış ev yemek çocuk hamile haliyle ama yaranamiyorsun bazen kalkmaktan zorluk cekiyom ayaklarım hepsi varis olmus doğum yeri fln diyor bana kendini çok şey yapıyorsun nasıl anlatacagimi bilmiyom yemin bende diyom hamileyim ya normal degilmi sanki senin gözünde hamile değilim gibi o gözle bakıyorsun bana bir kere bile demedin hamilesin gunahsin 2 çocuklu fln diyo bana hem işini yap hem çocukların Lada ilgilen bulaşık yıkıyorum bu halimle yardım etmez sofrayı kaldırmaz kaldirsada öyle bırakır çocuklar durmazsa gel bak diyor bende diyom bulaşık yikiyom sen bı bak diyo bana gel bak sonra işini yap çok şey var anlatsam bitmez gerçektende hakkımı helal etmiyorum kızlarına gelince şöyle böyle günah kaynanası şöyle der sanki kendisi prenses yemin bu halimle bile diyom kaynanama gorumcemi çağır bize gelsin diyo bana onun hizmetini yapabilecek misin gelmesin daha iyi bende diyom halimi gorbe kadın nasıl hizmet edeyim kendi evinde nasıl geciniyorsa burdada aynı şeyi yapsın illa hizmeti edeyim görümcem sofrayı bezi elindeydi bende dedim temizletinmi yok dedi orda kalmis dedim kaynanam diyor senin hizmetcin yok git kendin yap yemin hastalandım odamın bir halısı yikanacakti suda bıraktım kaç gün öyle kaldı yikamadi demedi hasta fln kaç kere manalı konuştum dedim hastayım halıda öyle kaldı dedi hizmetcin yılki yikasin iylestigi de yika dedi herşeyi Allah'a birakiyom
Valla canim okurken tüylerim ürperdi ben böyle kaynanalar sadece film dizilerde var sanıyorum meğer gercek haytta da varmış Allah ıslah etsin ne diyelim Yazık ya gerçekten yazık ne kadar düşüncesiz bir kadın.sen sadece Allaha havale et canım gerisi gelir onunda kızı var...Allah yardımcın olsun cnm Eşin ne diyo peki bu konuya tepkisiz mi kaliyo yoksa
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular

Fittartım
Üst