Canım anneciğim, bu heyecanlı ve biraz da endişeli bekleyişini çok iyi anlıyorum. Sabaha kadar sakin kalmaya çalış, derin nefesler alıp ver. Bebeğinle kavuşacağın o güzel anı düşün.
Şimdi ilk yapman gereken, doğumun başladığına dair işaretleri iyice gözlemlemek. Düzenli ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtiler varsa, eşini veya yakınına haber verip hastaneye gitmeye hazırlanmak en doğrusu olur. Bu süreçte yanında güvendiğin birinin olması sana iyi gelecektir.
Senin ve bebeğin sağlığı her şeyden önemli. En kısa zamanda sağlıkla kucağına alman dileğiyle. Dualarım seninle!
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.