Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu ara ciddi diyorum duşa giremiyorum bizim minik Akif efendi uyumuyor gündüz asla uyumuyor sürekli ağlıyor gece zaten uyanıp emiyor uyuyor bide göğsümde uyumak istiyor sürekli ev işi yemek çamaşır ütü derken baya bitik bir duruma geldim bakalım bir iki aya düzelir diyorlar inşallah kırkı çıkınca düzelir denildi hiçbir düzelme olmadı da vakit bulduğumda girip bakıyorum bebişin yanında da telefonu tutmak istemiyorum pek fazla çünkü zararı varmış ama sizinle muhabbet etmek konuşmak bana da iyi geliyor özlüyorum sizi canımsınız
Bu ara ciddi diyorum duşa giremiyorum bizim minik Akif efendi uyumuyor gündüz asla uyumuyor sürekli ağlıyor gece zaten uyanıp emiyor uyuyor bide göğsümde uyumak istiyor sürekli ev işi yemek çamaşır ütü derken baya bitik bir duruma geldim bakalım bir iki aya düzelir diyorlar inşallah kırkı çıkınca düzelir denildi hiçbir düzelme olmadı da vakit bulduğumda girip bakıyorum bebişin yanında da telefonu tutmak istemiyorum pek fazla çünkü zararı varmış ama sizinle muhabbet etmek konuşmak bana da iyi geliyor özlüyorum sizi canımsınız
Nasıl güldüm ama ben whatsaba 2gun önce girdim kardeşim bana kızıyor goruntulu konusuyom bir sürü grup acmaislar alıyorlar aman kafam kaldırmıyor onları burası daha güzel
Nasıl güldüm ama ben whatsaba 2gun önce girdim kardeşim bana kızıyor goruntulu konusuyom bir sürü grup acmaislar alıyorlar aman kafam kaldırmıyor onları burası daha güzel
Aboo insanların çok boş vakti var herhal grup falan istiyorlar yeminle tuvalete gitmeye vaktim yok millet nasıl vakit buluyor hayattt beni neden yoruyosun
Yalnız değilmişi ağlasammı gülsemmi bilemedim aynı ben kucağımdan bıraktığım an basıyo çığlığı sanki bişey olmuş gibi geceleride öksürek kirizi ile beraber ağlama krizi tutuyor ne o doğru düzgün uyuyabiliyor ne de ben yıkılmadım ama ayakta da değilim modundayım öğleye kadar ne iş yapabilirsem ki yapamıyorum öğleden sonra kızım 1. Sınıfa başladı okuldan geliyor onun dersiyle uğraşıyoruz akşamda dahil olmak üzere yıl sonuna kadar inşaallah türkçeyi unutmazsam iyi kelimeleri heceleye heceleye çocuğa öğretecem derken benim türkçe yamuldu saat şuan gece 1 ve ben bulaşıkları daha yeni toparlayabilecem şikayetçi değilim bin şükür ama ev işlerini yapamayınca içim hiç rahat değil ev üstüme üstüme geliyo biraz uzun oldu iki çocukla tek başına gerçektwn zormuş allah hepimizin yardımcısı olsun
Yalnız değilmişi ağlasammı gülsemmi bilemedim aynı ben kucağımdan bıraktığım an basıyo çığlığı sanki bişey olmuş gibi geceleride öksürek kirizi ile beraber ağlama krizi tutuyor ne o doğru düzgün uyuyabiliyor ne de ben yıkılmadım ama ayakta da değilim modundayım öğleye kadar ne iş yapabilirsem ki yapamıyorum öğleden sonra kızım 1. Sınıfa başladı okuldan geliyor onun dersiyle uğraşıyoruz akşamda dahil olmak üzere yıl sonuna kadar inşaallah türkçeyi unutmazsam iyi kelimeleri heceleye heceleye çocuğa öğretecem derken benim türkçe yamuldu saat şuan gece 1 ve ben bulaşıkları daha yeni toparlayabilecem şikayetçi değilim bin şükür ama ev işlerini yapamayınca içim hiç rahat değil ev üstüme üstüme geliyo biraz uzun oldu iki çocukla tek başına gerçektwn zormuş allah hepimizin yardımcısı olsun