Aaa İzmit daha iyi 2 saat sürmüyor şurda nedir yaniGel ama İzmit İzmir değilben sana bakarım kız kırkını çıkarırım
![]()
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| 2 | Sorum var 38+1 haftalık kizlar doğum belirtisi mi ish..l | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 80 | |
| A | Sorum var 9.haftada 4 aylık gibi şikinlik | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 193 |