Elti dramı

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Sorum Var kategorisinde Elvan soylu tarafından oluşturulan Elti dramı başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 2,304 kez görüntülenmiş, 62 yorum ve 1 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Sorum Var
Konu Başlığı Elti dramı
Konbuyu başlatan Elvan soylu
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Çocuklarım benm herşeym

Elvan soylu

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Nisan 2021
Mesajlar
22
Cnm bende de elti meselesi var 17 haftalık hamileyim 2 eltimin de msjlaşmasını okudum o dogum dan sag cıkmamı istemiyor lar kıskanc lık
Ayy Allahı nasıl insanlar var
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kibarca aşağıla :) salon kadını cizginden kaymadan. :D
Aslında hiç konuşmuyorum bir ortamda bile hep ağır başlı davranıyorum oda anca konuşsun
 
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
238
Size bir şey söyleyimmi? Benim eltim öz ablam aramızda 9yaş fark var. 2 kardeşle evlenmişiz büyüyü onun evin küçüyü benim kocam . O 2011 yıkından bu evde gelin. Ben 2017 de gelin oldum. Onun 3 kızı 1 oglu var. Benim 2 oglum. Hamile kalıyordum 5 haftalık oldugunda kürtaj yapiyrdum. Beni dolduruyordu dogurma bidaha napıcan bak ben 4ün dogurdum zor falan. Şimdiki bebeyime hamile kalınca dogurucam dedim. O zamanlar konuşmuyorduk. Yemin ederim yas baglamışdı 3 ay erkek olucak onun 3 oglu olucak diye. Kız oldugunu öyrendiyinde göbek atıyordu az kala.
Şimdi biliyormusunuz ne diyor ben 5ciyi dogurucam ogluma kardeş. Yani diyomki arkadaşlar eltiler arasında kriz olur . Ama eltin öz ablansa kırılmak diyilde mahv oluyor insan. Elvancım sen şükr et biraz. Hem kaynanan srni seviyor eşin seviyor eltini neden takyonki he he de geç
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-09-04
Gebeliğinizin 23. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık mango büyüklüğünde.
Bebeğin kulakları daha iyi duymaya başlar. akciğerdeki damarlar solunuma hazır hale gelmek için büyümeye başlar. Ayaklarınızda ödem oluşmaya başlar.
bacaklarda ödem olması tehlike işaretidir. dikkatli olmak gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 31 cm ağırlıgı 550 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Fatma polat

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
10 Nisan 2021
Mesajlar
681
Konum
Ağrı 🏔 van🐈
Size bir şey söyleyimmi? Benim eltim öz ablam aramızda 9yaş fark var. 2 kardeşle evlenmişiz büyüyü onun evin küçüyü benim kocam . O 2011 yıkından bu evde gelin. Ben 2017 de gelin oldum. Onun 3 kızı 1 oglu var. Benim 2 oglum. Hamile kalıyordum 5 haftalık oldugunda kürtaj yapiyrdum. Beni dolduruyordu dogurma bidaha napıcan bak ben 4ün dogurdum zor falan. Şimdiki bebeyime hamile kalınca dogurucam dedim. O zamanlar konuşmuyorduk. Yemin ederim yas baglamışdı 3 ay erkek olucak onun 3 oglu olucak diye. Kız oldugunu öyrendiyinde göbek atıyordu az kala.
Şimdi biliyormusunuz ne diyor ben 5ciyi dogurucam ogluma kardeş. Yani diyomki arkadaşlar eltiler arasında kriz olur . Ama eltin öz ablansa kırılmak diyilde mahv oluyor insan. Elvancım sen şükr et biraz. Hem kaynanan srni seviyor eşin seviyor eltini neden takyonki he he de geç
Aa kac kez kurtaj oldun😲
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-06-15
Gebeliğinizin 34. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık kavun büyüklüğünde.
Bebeğin yağ dokusu eğer doğum olursa ısı kontrolünü yapacak düzeye gelmiştir. eğer erken doğum olursa bu haftadan itibaren çok sorun olmadan yaşayabilir. Yorgunluk yeniden sorun olmaya başlar.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 43 cm ağırlıgı 2200 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
238


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-09-04
Gebeliğinizin 23. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık mango büyüklüğünde.
Bebeğin kulakları daha iyi duymaya başlar. akciğerdeki damarlar solunuma hazır hale gelmek için büyümeye başlar. Ayaklarınızda ödem oluşmaya başlar.
bacaklarda ödem olması tehlike işaretidir. dikkatli olmak gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 31 cm ağırlıgı 550 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Fatma polat

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
10 Nisan 2021
Mesajlar
681
Konum
Ağrı 🏔 van🐈


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-06-15
Gebeliğinizin 34. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık kavun büyüklüğünde.
Bebeğin yağ dokusu eğer doğum olursa ısı kontrolünü yapacak düzeye gelmiştir. eğer erken doğum olursa bu haftadan itibaren çok sorun olmadan yaşayabilir. Yorgunluk yeniden sorun olmaya başlar.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 43 cm ağırlıgı 2200 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
238
Sadece çocuk istemediğin içinmi yoksa saglik probleminmi vardu🙄😲
Hayır yani hem istemiyordum hemde ard arda 2 yıl dogurmusdum o yuzden. 20 yaşımı 2ci çocugumla kutladım.
Doktor ara versen iyi olur dedi. Hemde söyledim ya ablam korkutuyordu birazda beni
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-09-04
Gebeliğinizin 23. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık mango büyüklüğünde.
Bebeğin kulakları daha iyi duymaya başlar. akciğerdeki damarlar solunuma hazır hale gelmek için büyümeye başlar. Ayaklarınızda ödem oluşmaya başlar.
bacaklarda ödem olması tehlike işaretidir. dikkatli olmak gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 31 cm ağırlıgı 550 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Fatma polat

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
10 Nisan 2021
Mesajlar
681
Konum
Ağrı 🏔 van🐈
Hayır yani hem istemiyordum hemde ard arda 2 yıl dogurmusdum o yuzden. 20 yaşımı 2ci çocugumla kutladım.
Doktor ara versen iyi olur dedi. Hemde söyledim ya ablam korkutuyordu birazda beni
Korunursan senin için daha iyi olur kurtajda bir operasyon sonuçta hem kalbi atmaya basladiktan sonra çocuğu aldirmak cok günah spiral taktirabilirsin ben doğum yaptiktan sonra spiral takcam bende 2 kez düşük yaptim😓😓😓
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-06-15
Gebeliğinizin 34. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık kavun büyüklüğünde.
Bebeğin yağ dokusu eğer doğum olursa ısı kontrolünü yapacak düzeye gelmiştir. eğer erken doğum olursa bu haftadan itibaren çok sorun olmadan yaşayabilir. Yorgunluk yeniden sorun olmaya başlar.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 43 cm ağırlıgı 2200 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Nur Toygar Tıraz

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
26 Nisan 2021
Mesajlar
153
Korunursan senin için daha iyi olur kurtajda bir operasyon sonuçta hem kalbi atmaya basladiktan sonra çocuğu aldirmak cok günah spiral taktirabilirsin ben doğum yaptiktan sonra spiral takcam bende 2 kez düşük yaptim😓😓😓
Cok doğru, kesinlikle korunmalisiniz. Hem psikolojik olarak kötü bir durum hemde sağlığınız için. Sağlık ocağı ebeleri korunma ile ilgili ayrıntılı bilgi veriyor. Bence ordan destek alabilirsiniz. Ard arda hamile kalıp kürtaj olmak doğru değil. Eşinizin de bu konuda bilinçli olması gerekir. Nacizane fikrim 🙏
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular Forum Tarih
E Sorum Var 15 1K

Benzer konular

Üst