Kızlar yatış dedi

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Sorum Var kategorisinde Heyecanlı anne tarafından oluşturulan Kızlar yatış dedi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 2,168 kez görüntülenmiş, 59 yorum ve 3 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Sorum Var
Konu Başlığı Kızlar yatış dedi
Konbuyu başlatan Heyecanlı anne
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan iyiki varsiniz cocuklarim

Sinem35

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Eylül 2021
Mesajlar
145


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2022-01-08
Gebeliğinizin 28. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık büyük patlıcan büyüklüğünde.
Bebeğin görüşü kuvvetlenir. dışarıdan gelen ışığı algılar ve gözlerini kırpar.
Eğer kan uyuşmazlığı varsa kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırmalısınız.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 36 cm ağırlıgı 1050 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Sedoş

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
27 Mayıs 2021
Mesajlar
565


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-11-20
Gebeliğinizin 35. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık büyük kavun büyüklüğünde.
Böbrekler tamamen gelişti. karaciğer bazı atık maddeleri yok edecek duruma geldi. birçok temel fiziksel gelişim tamamlandı.karnınız iyice büyüdü. özellikle sağ tarafta kaburgalar baskı artar. bu haftadan itibaren doğum şeklini planlamak gerekir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 44 cm ağırlıgı 2490 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Aselaras

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
2,033
Cnm Prof ne dedi İnşAllah bi sıkıntı yoktur
 



Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-12-02
Gebeliğinizin 33. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık ananas büyüklüğünde.
İskelet kemiklerinde sertleşme olur ancak kafa kemikleri birleşmez. doğumda kemikler birbirine yaklaşarak alan daraltır ve doğum daha kolay olur. Ödem ve kilo artışına bağlı sinir sıkışması nedeniyle el ayak ve bileklerde karıncalanma ve hissizlik olabilir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 42 cm ağırlıgı 2000 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Heyecanlı anne

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
613
Perinatolaga göründünüz mü.
Evet bu prof işte bugün gittiğim canım.
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Allah hepinizden razı olsun canlar valla eve biraz önce geldim oğlum zaten özlemiş ağlayıp duruyor inanın o kadar yorulmuşum ki bebek de doğum pozisyonunu almış dedi başı rahim ağzında baskı yapıyor zaten bakalım hayırlısı
 
Son düzenleme:


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-12-03
Gebeliğinizin 33. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık ananas büyüklüğünde.
İskelet kemiklerinde sertleşme olur ancak kafa kemikleri birleşmez. doğumda kemikler birbirine yaklaşarak alan daraltır ve doğum daha kolay olur. Ödem ve kilo artışına bağlı sinir sıkışması nedeniyle el ayak ve bileklerde karıncalanma ve hissizlik olabilir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 42 cm ağırlıgı 2000 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Sinem35

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Eylül 2021
Mesajlar
145
Evet bu prof işte bugün gittiğim canım.
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Allah hepinizden razı olsun canlar valla eve biraz önce geldim oğlum zaten özlemiş ağlayıp duruyor inanın o kadar yorulmuşum ki bebek de doğum pozisyonunu almış dedi başı rahim ağzında baskı yapıyor zaten bakalım hayırlısı
Rabbim yardimcin olsun kuzum dinlen oğluna saril kiyamam size ya
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2022-01-08
Gebeliğinizin 28. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık büyük patlıcan büyüklüğünde.
Bebeğin görüşü kuvvetlenir. dışarıdan gelen ışığı algılar ve gözlerini kırpar.
Eğer kan uyuşmazlığı varsa kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırmalısınız.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 36 cm ağırlıgı 1050 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

fadimemislina

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
1,243
Kızlar duanıza ihtiyacım var. Sağlık ocağı dinledi ritim bozukluğu var bebeğin kalp atışında dedi geldim merkeze kendi dr baktı herşeyi normal ama haraketsiz dedi bende 3 4 gündür böyle dedim o zaman yatış yapmam lazım desi zaten eşi karnın önünü kapatmış net de göremiyorum bebeği dedi şehir hastahanesine de gidecem birazdan aynı şeyleri derse yatıracaklar. Dua esin ne olur 😥😥😥 oğlumuda komşumuz bırakıp geldim aklım orda bi yandan
Rabbim seni de bebeğini de korusun canım korkma Allahin izniyle bisey olmaz sağlıkla gününde doğar bebeğin inşallah kötü şeyler düşünme
 

Merve_berkk

Moderator
Yönetici
Mod
rank
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
4,782
Kızlar duanıza ihtiyacım var. Sağlık ocağı dinledi ritim bozukluğu var bebeğin kalp atışında dedi geldim merkeze kendi dr baktı herşeyi normal ama haraketsiz dedi bende 3 4 gündür böyle dedim o zaman yatış yapmam lazım desi zaten eşi karnın önünü kapatmış net de göremiyorum bebeği dedi şehir hastahanesine de gidecem birazdan aynı şeyleri derse yatıracaklar. Dua esin ne olur 😥😥😥 oğlumuda komşumuz bırakıp geldim aklım orda bi yandan
Kuzum çok geçmiş olsun inşallah bir sorun olmaz. Benim ikinci oğlanda da olmuştu bunda da oldu doğum öncesi taşikardi var dediler bunda 1 gün yattım öncekinde 3 4 gün yatmıştım. Serumlarla düzeldi çok şükür ikiside çıkardılar hastaneden ama takibi biraz daha sıkı tutuyorlar ondan sonra seninde bir sıkıntı olmaz inşallah 🙏 korkma ama iyi düşün iyi olsun erken müdahale her zaman iyidir
 

Aselaras

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
2,033
Evet bu prof işte bugün gittiğim canım.
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Kızlar gittim muayeneye detaylı bakıyor zaten baktı kilosu 2030 dedi tabi ben şaşırdım 43 cm boy dedi. Yalnız uyluk kemiği biraz kısa 18 ama 10 un altı sıkıntılı oluyor dedi kafayı takacak bişey yok dedi. Organları gayet uyumlu sadece 4 5 gün kadar küçük dedi ölçüm cihazı 31+4 yada 5 ölmüş herhalde tam hatırlamıyorum ama o da farketti hiç haraket etmedi 20 dk boyunca dedi nst artı kan idrar istedi ödem var vücudunda dedi tansiyon takibi dedi ama hep 9 5 yada 10 6 falan çıkar benim bakalım yarın sonuçlar için arayacak beni
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Allah hepinizden razı olsun canlar valla eve biraz önce geldim oğlum zaten özlemiş ağlayıp duruyor inanın o kadar yorulmuşum ki bebek de doğum pozisyonunu almış dedi başı rahim ağzında baskı yapıyor zaten bakalım hayırlısı
Çok şükür kuzum 🙏yarın daha güzel haberler alırsın İnşAllah Allah’ın izniyle bişey olmaz sıkıntıya sokma kendini
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Çok şükür kuzum 🙏yarın daha güzel haberler alırsın İnşAllah Allah’ın izniyle bişey olmaz sıkıntıya sokma kendini
Hesapta cuma günü kontrole gidip haberleşecektik iyi olsunlarda evdeki şimdi sensiz ne hale gelmiştir yavrum
 


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-12-02
Gebeliğinizin 33. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık ananas büyüklüğünde.
İskelet kemiklerinde sertleşme olur ancak kafa kemikleri birleşmez. doğumda kemikler birbirine yaklaşarak alan daraltır ve doğum daha kolay olur. Ödem ve kilo artışına bağlı sinir sıkışması nedeniyle el ayak ve bileklerde karıncalanma ve hissizlik olabilir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 42 cm ağırlıgı 2000 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Heyecanlı anne

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
10 Haziran 2021
Mesajlar
613
Rabbim yardimcin olsun kuzum dinlen oğluna saril kiyamam size ya
Geceden beri mızıklıyor özlemiş ya bi de eşim diyor git 1 ay memlekette kal annem gelsin oğlanın benim yanıma ki benim oğlum kaynanam la hiç durmaz 😥 bende onsuz duramam zaten ama napacağımı şaşırdım ya
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Rabbim seni de bebeğini de korusun canım korkma Allahin izniyle bisey olmaz sağlıkla gününde doğar bebeğin inşallah kötü şeyler düşünme
İnşallah Rabbim büyük artık elimden bişey gelmiyor ki o kadar psikolojim bozuldu ki doktor diyor dün kas iskelet sistemi hastalığı olsa başından beri haraketleri kısıtlı olurdu ama ne hikmetse bende göremiyorum haraketlerini diyor 😥 akraba evliliği var ondan korkuyorum ben Allah büyüktür başla göz üstüne tabiki ama işte ana yüreği
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Rabbim seni de bebeğini de korusun canım korkma Allahin izniyle bisey olmaz sağlıkla gününde doğar bebeğin inşallah kötü şeyler düşünme
İnşallah Rabbim büyük artık elimden bişey gelmiyor ki o kadar psikolojim bozuldu ki doktor diyor dün kas iskelet sistemi hastalığı olsa başından beri haraketleri kısıtlı olurdu ama ne hikmetse bende göremiyorum haraketlerini diyor 😥 akraba evliliği var ondan korkuyorum ben Allah büyüktür başla göz üstüne tabiki ama işte ana yüreği
Çok şükür kuzum 🙏yarın daha güzel haberler alırsın İnşAllah Allah’ın izniyle bişey olmaz sıkıntıya sokma kendini
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Hesapta cuma günü kontrole gidip haberleşecektik iyi olsunlarda evdeki şimdi sensiz ne hale gelmiştir yavrum
Hiç sorma bebeğim 😥 inşallah bugün doktordan hayırlı haberler bekliyorum bakalım olmadı her gün nst tansiyon takibi olacak vücutta ki ödemi anlamıyorum tuzlu yemem su içerim bol bol yürüyüş yapamıyorum bebek aşağıda diye sadece
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Rabbim seni de bebeğini de korusun canım korkma Allahin izniyle bisey olmaz sağlıkla gününde doğar bebeğin inşallah kötü şeyler düşünme
İnşallah Rabbim büyük artık elimden bişey gelmiyor ki o kadar psikolojim bozuldu ki doktor diyor dün kas iskelet sistemi hastalığı olsa başından beri haraketleri kısıtlı olurdu ama ne hikmetse bende göremiyorum haraketlerini diyor 😥 akraba evliliği var ondan korkuyorum ben Allah büyüktür başla göz üstüne tabiki ama işte ana yüreği
Çok şükür kuzum 🙏yarın daha güzel haberler alırsın İnşAllah Allah’ın izniyle bişey olmaz sıkıntıya sokma kendini
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Hesapta cuma günü kontrole gidip haberleşecektik iyi olsunlarda evdeki şimdi sensiz ne hale gelmiştir yavrum
Hiç sorma bebeğim 😥 inşallah bugün doktordan hayırlı haberler bekliyorum bakalım olmadı her gün nst tansiyon takibi olacak vücutta ki ödemi anlamıyorum tuzlu yemem su içerim bol bol yürüyüş yapamıyorum bebek aşağıda diye sadece
Kuzum çok geçmiş olsun inşallah bir sorun olmaz. Benim ikinci oğlanda da olmuştu bunda da oldu doğum öncesi taşikardi var dediler bunda 1 gün yattım öncekinde 3 4 gün yatmıştım. Serumlarla düzeldi çok şükür ikiside çıkardılar hastaneden ama takibi biraz daha sıkı tutuyorlar ondan sonra seninde bir sıkıntı olmaz inşallah 🙏 korkma ama iyi düşün iyi olsun erken müdahale her zaman iyidir
Canım gözün aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah kusura bakma geç oldu biraz kendimle cebelleşince tabi😥 inşallah ya merve valla kafam çok karışık zaten daha şimdiden doğum gelişi dedi dr zaman var daha 2 kilo ben merkezde değilim ilçe 1 saat mesefade yoksa sıkıntı olmaz hergün giderim sağlığı için bebeğimin ama burdakiler birşeyden anlamıyor 🥺🥺🥺
 
Son düzenleme:


Bebeğin Tahmini Doğum Tarihi: 2021-12-03
Gebeliğinizin 33. Haftasındasınız.
Bebeğiniz yaklaşık ananas büyüklüğünde.
İskelet kemiklerinde sertleşme olur ancak kafa kemikleri birleşmez. doğumda kemikler birbirine yaklaşarak alan daraltır ve doğum daha kolay olur. Ödem ve kilo artışına bağlı sinir sıkışması nedeniyle el ayak ve bileklerde karıncalanma ve hissizlik olabilir.
Bebeğinizin boyu yaklaşık 42 cm ağırlıgı 2000 gr :)
İmza alanınıza hesaplama eklemek için tıklayınız

Sibelita

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
28 Mayıs 2021
Mesajlar
442
Yok kaldı orda kuzum 🥺napim o da daha ana kuzusu bu saat ezanlar okunuyor Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 😥
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Canım sezeryan olacam erken alırlar 2 3 hafta bebek aşağı tutumlu sanmam bekleteceklerini hayırlıaı artık napim ben yiyorum ne yarar araştırıyorum olmuyorsa vardır bi hikmeti
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Yok kuzum rahim ağzını yarı kapatmış en fazla o kadar çıkmış işte 24 haftadan sonra çıkmaya başlamış demişlerdi gerisini sen hesap et. Tabi herkesin aynı olmaz
Benimde cıkmadı kilosuda normal cnm ,boşuna kendini üzme
 

Tüm sayfalar yüklendi.

Benzer konular Forum Tarih
Gizemrüya Sorum Var 0 1
G Gebelik 6 126

Benzer konular

Üst