İnslalah içerir girer de bir daha çıkamaz o deliktenİfademi aldı polisler şikayetçi oldum ben suan ne oldu bilmiyoum tabi cıkmazına giresice evet uzaklastrması var
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Ç | KIZLAR FİKİR ALABİLİRMİYİM 🤔 | Hertelden | 6 | 147 | |
| Ç | BABALAR GÜNÜ🍁 | Hertelden | 22 | 364 |